שרון בראל תמיר

על יעדים ומדדים (Balanced Score Card)

ארגון שאינו מתואם, פועל כאוסף של יחידות שונות ולא כמערכת אחת המוכוונת להשגת היעדים. כתוצאה מכך, משאבים רבים מושקעים בכיוונים שאינם ממוקדים ביישום האסטרטגיה! יכולת המנהל להוביל לעמידה ביעדים אפשרית רק בעזרת תמונת מצב כוללת של רמת הביצוע מול היעדים, ואיזון עולמות התוכן הרלוונטיים בתחומי הכספים, הלקוחות, התפעול והמשאבים. אם כן, מהו הפתרון?

קרא עוד »
שרון בראל תמיר

ד"ר מיקי ונגנהיים, מייסד ומנכ"ל ERGO, במאמר מרתק שפורסם במגזין שרשרת האספקה

"לייצר ערך גדול יותר ללקוחותינו, גבוה יותר ממתחרינו, בידול – זוהי אסטרטגיה שתוביל למצוינות והצלחה ארגונית לאורך זמן" – ד"ר מיקי ונגנהיים, מייסד ומנכ"ל ERGO במאמר מרתק שפורסם במגזין שרשרת האספקה בנושא אסטרטגיה ארגונית.

קרא עוד »
שרון בראל תמיר

איך להשקיע נכון בלקוח, בעובד ובארגון? שולי עוזרי, מנהלת – שותפה ויועצת בכירה ב- ERGO, בכתבה שפורסמה במגזין שרשרת האספקה

הכירו את המסע: לקוח, עובד, ארגון. שולי עוזרי, מנהלת – שותפה ויועצת בכירה בERGO, מסבירה במאמר מרתק שפורסם במגזין שרשרת האספקה איך להשקיע נכון בלקוח, בעובד ובארגון.

קרא עוד »
שרון בראל תמיר

חוק 6 דקות זוז – הזדמנות להוביל בשירות

בהמשך לסדרת הפוסטים שעלו בנושא חוק 6 דקות זוז – הזדמנות להוביל בשירות. בחודש מאי האחרון עברה הצעת חוק בכנסת לפיה בעוד מס' חודשים יידרשו חברות וארגונים לתת מענה טלפוני ללקוחות תוך 6 דקות. אילו הזדמנויות החוק מייצר לארגונים השונים?

קרא עוד »
שרון בראל תמיר

אוה הנימן, ראש תחום ארגונומיה ב-ERGO, לקחה חלק בקונגרס הארגונומיה הבינלאומי בפירנצה

מזה כ- 30 שנה ERGO חותרת לסייע לארגונים ולעובדיהם לשפר את רמת הביצוע שלהם, כל אחד בתחומו, לצורך שיפור הפריון, העלאת התפוקות, התייעלות, עמידה ביעדים, בריאות העובד, הפחתת היעדרויות, הקטנת התחלופה ושיפור שביעות הרצון.

קרא עוד »
שרון בראל תמיר

כיצד ישפיע "חוק 6 הדקות" על הצרכן?

לאחרונה עלה לכותרות נושא "חוק 6 דקות – זוז", אשר פרסם משרד התקשורת, לפיו נציגי השירות בחברות שונות יצטרכו לתת מענה תוך 6 דקות.
מה השינוי המהותי מבחינת הצרכן? המשך לפוסט הקודם בנושא. הקליקו.

קרא עוד »

על יעדים ומדדים (Balanced Score Card)

ארגון שאינו מתואם, פועל כאוסף של יחידות שונות ולא כמערכת אחת המוכוונת להשגת היעדים. כתוצאה מכך, משאבים רבים מושקעים בכיוונים שאינם ממוקדים ביישום האסטרטגיה! יכולת המנהל להוביל לעמידה ביעדים אפשרית רק בעזרת תמונת מצב כוללת של רמת הביצוע מול היעדים, ואיזון עולמות התוכן הרלוונטיים בתחומי הכספים, הלקוחות, התפעול והמשאבים. אם כן, מהו הפתרון?

קרא עוד »

ד"ר מיקי ונגנהיים, מייסד ומנכ"ל ERGO, במאמר מרתק שפורסם במגזין שרשרת האספקה

"לייצר ערך גדול יותר ללקוחותינו, גבוה יותר ממתחרינו, בידול – זוהי אסטרטגיה שתוביל למצוינות והצלחה ארגונית לאורך זמן" – ד"ר מיקי ונגנהיים, מייסד ומנכ"ל ERGO במאמר מרתק שפורסם במגזין שרשרת האספקה בנושא אסטרטגיה ארגונית.

קרא עוד »

איך להשקיע נכון בלקוח, בעובד ובארגון? שולי עוזרי, מנהלת – שותפה ויועצת בכירה ב- ERGO, בכתבה שפורסמה במגזין שרשרת האספקה

הכירו את המסע: לקוח, עובד, ארגון. שולי עוזרי, מנהלת – שותפה ויועצת בכירה בERGO, מסבירה במאמר מרתק שפורסם במגזין שרשרת האספקה איך להשקיע נכון בלקוח, בעובד ובארגון.

קרא עוד »

חוק 6 דקות זוז – הזדמנות להוביל בשירות

בהמשך לסדרת הפוסטים שעלו בנושא חוק 6 דקות זוז – הזדמנות להוביל בשירות. בחודש מאי האחרון עברה הצעת חוק בכנסת לפיה בעוד מס' חודשים יידרשו חברות וארגונים לתת מענה טלפוני ללקוחות תוך 6 דקות. אילו הזדמנויות החוק מייצר לארגונים השונים?

קרא עוד »

אוה הנימן, ראש תחום ארגונומיה ב-ERGO, לקחה חלק בקונגרס הארגונומיה הבינלאומי בפירנצה

מזה כ- 30 שנה ERGO חותרת לסייע לארגונים ולעובדיהם לשפר את רמת הביצוע שלהם, כל אחד בתחומו, לצורך שיפור הפריון, העלאת התפוקות, התייעלות, עמידה ביעדים, בריאות העובד, הפחתת היעדרויות, הקטנת התחלופה ושיפור שביעות הרצון.

קרא עוד »

כיצד ישפיע "חוק 6 הדקות" על הצרכן?

לאחרונה עלה לכותרות נושא "חוק 6 דקות – זוז", אשר פרסם משרד התקשורת, לפיו נציגי השירות בחברות שונות יצטרכו לתת מענה תוך 6 דקות.
מה השינוי המהותי מבחינת הצרכן? המשך לפוסט הקודם בנושא. הקליקו.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן