לירון אפשטיין, מנהל ושותף ב-ERGO, על כללי המשחק
בענף הביטוח, בכתבה מתוך מגזין פאנדר (FUNDER)

"אם בעבר האופן לצריכת השירותים והדרך לתקשר עם חברות הביטוח הייתה באמצעות הטלפון, פקס, ובמקרים מסוימים גם מייל, הרי שכיום בעידן הדיגיטלי זה לא מספיק.
כיום, הלקוחות דורשים זמינות גבוהה יותר לקבל את השירותים ולבצע פעולות בצורה נוחה, פשוטה ועצמאית בערוצים הדיגיטליים השונים, כגון: אתר האינטרנט, SMS, צ’אט, רשתות החברתיות, וכו’. דבר אשר צפוי להתעצם בשנים הקרובות ולהוות שיקול מכריע בבחירת חברת הביטוח".
לירון אפשטיין, מנהל ושותף בתחום שיפור ביצועים פיננסים ב- ERGO, בכתבה מרתקת שהתפרסמה במגזין פאנדר על כללי המשחק החדשים בענף הביטוח.

 

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן