לנה בנאל, יועצת מקצועית בתחום השירות וחוויית
לקוח ב- ERGO, השתתפה בכנס Salesforce השנתי

לנה בנאל, יועצת מקצועית בתחום השירות וחוויית לקוח ב- ERGO, השתתפה בשבוע שעבר בכנס Salesforce השנתי, בו הוצגה בראייה טכנולוגית הפלטפורמה המרכזית של המערכת והמוצרים שהתפתחו סביבה.
בכנס הוצגה תפיסת הלקוח החדשה המצופה היום מחברות – לזמינות מיידית, הכרות מעמיקה וכמובן קלות השימוש.
לצורך מימוש תפיסה זו הוצגו מגוון כלים טכנולוגיים, ביניהם "סיילספורס מארקטינג" המאפשר לנהל ולבנות מסע לקוח בממשק אחיד ואפליקציות רבות ליישום אשר יכולות לשמש כתוספות שכבר מוכנות לשימוש ללא פיתוח (כגון: חתימה דיגיטלית, טפסים חכמים וכו'…), כשגולת הכותרת הינו איינשטיין – בינה מלאכותית, אשר יודעת לרכז נתונים המאפשרים להסיק מסקנות ולהמליץ על דרכי טיפול בלקוח. 
אנחנו ב – ERGO, ממשיכים להתעדכן בכל זמן כדי להביא ללקוחותינו את קדמת הטכנולוגיה והפתרונות המתאימים ביותר עבורם.

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן