אפקט הקורונה: זהו הזמן לבנות וליישם את
אסטרטגיית הכניסה למציאות עסקית וארגונית חדשה

זהו הזמן לבנות וליישם את אסטרטגיית הכניסה למציאות עסקית וארגונית חדשה!
אל תחכו אפילו רגע אחד!

רפואת הטלמדיסין מבורכת והכרחית, אבל חייבים לוודא שאנחנו מגדירים מחדש את שיטת ההפעלה בהתאמה למציאות החדשה.
לדוגמא:
* הגדרת סוגי השירותים אשר ימשיכו להינתן באונליין ומה התמהיל הנכון בין הערוצים בהתאם לסוגי הפניות/צורכי המטופלים.
* הגדרת סוגי השירותים אשר ימשיכו להינתן באונליין ומה התמהיל הנכון בין הערוצים בהתאם לסוגי הפניות/צורכי המטופלים
* הגדרת גבולות הגזרה בין קו 1 אונליין לבין קו 2 פרונטאלי (סוגי שירותים, סוגי מקצועות, מגזרי לקוחות, מורכבות האבחון והטיפול ועוד…)
* תקינת משאבים בתמהיל המותאם לסוגי השירותים והערוצים במציאות החדשה.
* שגרות וכלי ניהול ובקרה מבוססי תפוקות בערוצים השונים.

המהפכה כבר מול העיניים שלנו, והיא פה להישאר.
זה הזמן להתארגן בצורה אפקטיבית ולמנף את השינוי לטובתנו, ובכך לצמצם הוצאות, לצמצם זמני המתנה, לצמצם זמני טיפול, לצמצם תחלואה וזיהומים, לשפר שירות, ועוד.
אל תחכו!

מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ אישית עם שולי עוזרי, מנכ”ל ERGO, בנייד: 054-6979100
יחד, נוביל את השינוי ונביא לתוצאות עסקיות טובות יותר!

* צפו בכתבה בנושא, מתוך אתר Ynet: אפקט הקורונה: 7 דברים שעומדים להשתנות בחייכם מהשבוע הבא

 

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן