אתר “כל הבריאות”

באוקטובר 2014 השיק האגף לפיקוח על קופות החולים במשרד הבריאות, את אתר “כל הבריאות​” – מערכת ממוחשבת לבדיקת זכויות והשוואת ביטוחי הבריאות של קופות החולים.
את אתר “כל הבריאות” יזמו והקימו האגף לפיקוח על קופות החולים ושירותי בריאות נוספים, בשיתוף פעולה עם חברת ארגו יעוץ (ERGO Consulting Group) וחברת אורקל.

  • האתר הוקם להשגת מספר מטרות:
  • הבטחת מיצוי זכויות מבוטחים, על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי 1994
  • הגברת התחרות בין קופות החולים, תוך שמירה על יציבותן הכללית
  • חיזוק הרפואה הציבורית
  • הגברת השקיפות בין משרד הבריאות לתושבי מדינת ישראל

תחזוקת האתר ופיתוחו ממשיכים גם בימים אלה, וכוללים איסוף ותיעוד הזכאויות ברמה יומית. האתר נגיש לכל אדם ובכל מקום.
בארגו, שיפור השירות וחווית הלקוח הם ראשונים במעלה, ולכן בימים אלה אנו שוקדים על הקמת אזור אישי באתר המיועד לתושבי מדינת ישראל.
באזור האישי ייחשף האזרח למידע אודות חברותו אצל מבטחי הבריאות השונים, תקופת החברות, תוכן אישי מותאם גיל, איתור ספקי שירות על גבי מפה ועוד.

אתר “כל הבריאות” זכה באות הוקרה ל-“התייעלות וצמצום בירוקרטיה” בשירות המדינה לשנת 2015.
בתחרות השתתפו נציגים ממשרדי ממשלה שונים. וועדת התחרות, בראשות פרופ’ שאול שאשא, ציינה כי “התרשמה מאוד מיוזמות השינוי ומההישגים הנובעים מהן, ועל כן מבקשת להביע את הערכתה”.

בימים אלה, משרד הבריאות וחברת Ergo עמלים על פיתוח וקידום פרויקט חברתי זה במטרה לסייע לתושבי מדינת ישראל בהכרת ומימוש זכויותיהם לשירותי בריאות על-פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, באופן שיאפשר לכל אדם להשוות זכאויות על כל פרוצדורה נדרשת ברמת עלויות /השתתפות עצמית /והחזרים, כל זאת בגישה אינטרנטית בשפה טבעית ופשוטה.

לוגו אתר "כל הבריאות"

סיפורי לקוח נוספים

תהליכי עבודה ברשת הלבשה

האתגר: החברה נמצאת בתהליך שינוי מתמשך: העברת היצור לקבלן משנה בסין, התמודדות עם משלוחים לוגיסטיים, שינויים ניהוליים לאור חילופי דורות בחברה והרחבת רשת החנויות. מטרת הפרויקט: הנהלת החברה מבקשת לבחון את תהליכי העבודה בחברה ולהגדירם מחדש על בסיס נהלים כתובים.

קרא עוד »

חברת חשמל – אסטרטגיית שירות רב ערוצי, דיגיטציה

האתגר: גיבוש מדיניות שירות ותכנית עבודה ליישום המדיניות. הרקע לפרויקט, התמודדות עם חוסר שביעות רצון לקוחות מתיפקוד השרות בעת הפסקות חשמל (סערות) ובכלל. זמינות השרות הטלפוני בחח”י גבוהה. אף על פי כן, בשביל שיפור השרות וחוויית הלקוח, זמינות לא מספיקה. נדרשות טכנולוגיות ותהליכים חדשניים, פורצי דרך.

קרא עוד »

טבע תעשיות פרמצבטיות- יישום אסטרטגיית “0 עצירות”

מטרת הפרויקט: במקביל לניהול הייצור, הוחלט לנהל את ה- EHS בטבע במטרה להגיע למצויינות: “0” עצירות שגורמות להפרעות לייצור ולנזקים לפרט, לציוד ולסביבה. שיפור בבטיחות העובדים לצד חסכון בעלויות בגין העדרויות עובדים, נזקים למכונות ומתקנים, פרמיות ביטוחיות וקנסות בגין ליקויי איכות הסביבה.

קרא עוד »
בחינת כדאיות תפעולית

בעיתונות הכלכלית עולים פרסומים רבים אודות רכישות ומיזוגי חברות (M&A), זאת בנוסף לעסקאות ענק, הזוכות לחשיפה נרחבת. ידיעות אלה מפורסמות בעיקר לאחר השלמת עסקאות, המהוות תהליך ארוך הכולל בחינות כלכליות, משפטיות ואף תפעוליות. עיסקת A&M רוויית סיכונים. הנתונים הפיננסיים, אינם משקפים היטב את הארגון ואת הפוטנציאל הגלום בעיסקה.

קרא עוד »
Intel- תכנון עמדות עבודה במפעלים השונים והדרכות ארגונומיה

עם כניסת אינטל לישראל, אוה – ראש תחום ארגונומיה / הנדסת גורמי אנוש ומנהלת פרויקטים ב – Ergo, הייתה מעורבת בפיתוח תוכנית ארגונומיה באינטל ישראל, התוכנית התבססה על סטנדרטים ותקנים אמריקאים של NIOSH , בנוסף תוכננו עמדות העבודה בחדרים הנקיים, בהתאם לעקרונות והנחיות ארגונומיות.

קרא עוד »
לאומי שירותי שוק ההון – שיפור וייעול תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון

לאומי שירותי שוק ההון, חברת בת של בנק לאומי – מטפלת בעשרות אלפי תהליכים בחודש, כאשר כל תהליך מלווה במספר מסמכים, חלקם מסמכי לקוח וחלקם מסמכים תפעוליים פנימיים. החברה הייתה מעוניינת לשפר ולייעל את תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון בשלבים – דפוס, סריקה, מפתוח, שינוע, גניזה, ביעור ומה שביניהם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן