אתר “כל הבריאות”

באוקטובר 2014 השיק האגף לפיקוח על קופות החולים במשרד הבריאות, את אתר “כל הבריאות​” – מערכת ממוחשבת לבדיקת זכויות והשוואת ביטוחי הבריאות של קופות החולים.
את אתר “כל הבריאות” יזמו והקימו האגף לפיקוח על קופות החולים ושירותי בריאות נוספים, בשיתוף פעולה עם חברת ארגו יעוץ (ERGO Consulting Group) וחברת אורקל.

  • האתר הוקם להשגת מספר מטרות:
  • הבטחת מיצוי זכויות מבוטחים, על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי 1994
  • הגברת התחרות בין קופות החולים, תוך שמירה על יציבותן הכללית
  • חיזוק הרפואה הציבורית
  • הגברת השקיפות בין משרד הבריאות לתושבי מדינת ישראל

תחזוקת האתר ופיתוחו ממשיכים גם בימים אלה, וכוללים איסוף ותיעוד הזכאויות ברמה יומית. האתר נגיש לכל אדם ובכל מקום.
בארגו, שיפור השירות וחווית הלקוח הם ראשונים במעלה, ולכן בימים אלה אנו שוקדים על הקמת אזור אישי באתר המיועד לתושבי מדינת ישראל.
באזור האישי ייחשף האזרח למידע אודות חברותו אצל מבטחי הבריאות השונים, תקופת החברות, תוכן אישי מותאם גיל, איתור ספקי שירות על גבי מפה ועוד.

אתר “כל הבריאות” זכה באות הוקרה ל-“התייעלות וצמצום בירוקרטיה” בשירות המדינה לשנת 2015.
בתחרות השתתפו נציגים ממשרדי ממשלה שונים. וועדת התחרות, בראשות פרופ’ שאול שאשא, ציינה כי “התרשמה מאוד מיוזמות השינוי ומההישגים הנובעים מהן, ועל כן מבקשת להביע את הערכתה”.

בימים אלה, משרד הבריאות וחברת Ergo עמלים על פיתוח וקידום פרויקט חברתי זה במטרה לסייע לתושבי מדינת ישראל בהכרת ומימוש זכויותיהם לשירותי בריאות על-פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, באופן שיאפשר לכל אדם להשוות זכאויות על כל פרוצדורה נדרשת ברמת עלויות /השתתפות עצמית /והחזרים, כל זאת בגישה אינטרנטית בשפה טבעית ופשוטה.

לוגו אתר "כל הבריאות"

סיפורי לקוח נוספים

ניהול פרוייקטים בגוף ממשלתי

האתגר המרכזי בפרויקט היה לייצר התאמה בין תהליכי עבודה של גורמים שונים, כאשר התהליך החדש שייבנה חייב להתגבש בהסכמה של כלל הגורמים, תוך שהוא נותן מענה לגורמים שונים, לעיתים בעלי צרכים שונים, ואף סותרים. נוסף על אתגר זה, הפרויקט אופיין במורכבות פוליטית פנים-ארגונית רבה, בשל היותו חוצה ארגון, ושיתף בעלי עניין רבים עם אינטרסים שונים.

קרא עוד »

ארגון לאומי לחיזוק העליה לארץ

מטרת הפרויקט: הפרויקט נועד להקים מערכת מדדים ויעדים (Balanced Scorecard) לארגון, שתגזר מהאסטרטגיה הארגונית ותסייע להוציא אותה לפועל. מערכת המדדים והיעדים תאפשר להנהלה בקרה טובה על מימוש האסטרטגיה והשימוש בתקציב הארגוני.

קרא עוד »

מודל איוש משמרות רופאים בחדרי לידה בבית חולים במרכז הארץ

האתגר: התמודדות עם משך טיפול משתנה בין הרופאים השונים וכן משך אותו טיפול של אותו רופא – בזמנים שונים של המשמרת. בנייה נכונה של הפעילויות המרכיבות את סוגי הלידה השונים על מנת לאפשר תקינה המייצגת את המצב בשטח. מטרות הפרויקט: תקינת רופאים בחדרי לידה במשמרת ותקינת מספר רופאים ללידה.

קרא עוד »

מוסד פיננסי גדול ומוביל בישראל

מטרות הפרויקט: צמצום משמעותי, מהיר ואפקטיבי של אחוז ה”שגויים”, במסלולים השונים של התוצרים הפיננסיים המגוונים של החברה. ציטוט : “שוב נוכחנו לדעת שכדי “לגלות” את הפתרון למצב בעייתי יש יתרון רב לעיניים מקצועיות, בלתי מוטות, ובעלות ראיה רחבה ורב-תחומית”.

קרא עוד »
שיפור מערך הטפסים באירגון ממשלתי גדול

האתגר: הארגון מטפל בכל שנה בכ- 3.5 מיליון לקוחות, וחלק גדול מתהליך הטיפול בפניות השונות נעשה באמצעות טפסים. האתגר בפרויקט היה ביצירת ערך מוסף לארגון ולשרותים אותם מספק, ע”י הטפסים המשופרים, שיפור רמת השירות לאזרחים לקוחות הארגון, ושיפור תהליכים פנים ארגוניים המתבצעים באמצעות הטפסים.

קרא עוד »
Intel- תכנון עמדות עבודה במפעלים השונים והדרכות ארגונומיה

עם כניסת אינטל לישראל, אוה – ראש תחום ארגונומיה / הנדסת גורמי אנוש ומנהלת פרויקטים ב – Ergo, הייתה מעורבת בפיתוח תוכנית ארגונומיה באינטל ישראל, התוכנית התבססה על סטנדרטים ותקנים אמריקאים של NIOSH , בנוסף תוכננו עמדות העבודה בחדרים הנקיים, בהתאם לעקרונות והנחיות ארגונומיות.

קרא עוד »
מודל איוש משמרות רופאים בחדרי לידה בבית חולים במרכז הארץ

האתגר: התמודדות עם משך טיפול משתנה בין הרופאים השונים וכן משך אותו טיפול של אותו רופא – בזמנים שונים של המשמרת. בנייה נכונה של הפעילויות המרכיבות את סוגי הלידה השונים על מנת לאפשר תקינה המייצגת את המצב בשטח. מטרות הפרויקט: תקינת רופאים בחדרי לידה במשמרת ותקינת מספר רופאים ללידה.

קרא עוד »
שירות במרפאות אמבולטוריות

מטרות הפרויקט: אסטרטגיית שירות ממוקד לקוח מתחילה ב-Benchmark של המתחרים והצבת יעדים ומדדים רלוונטיים (BSC), על מנת לבדל את השירות ובכדי לעמוד בחוויית השירות הרצויה ולשפר את האפקטיביות התפעולית.

קרא עוד »
מפעל תעשייתי גדול

בשטח פרוסים חמרי גלם. מניתוח התפלגות המכירות פר מוצר וגודל ייצור מנות אופטימלי, הוחלט לאחסן תוצ”ג בשטח המפעל על פי העיקרון שהמוצרים השכיחים יהיו קרוב למרכז שטח ההעמסה. מקטים “מתים” הוצאו משטח המפעל.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן