אתר “כל הבריאות”

באוקטובר 2014 השיק האגף לפיקוח על קופות החולים במשרד הבריאות, את אתר “כל הבריאות​” – מערכת ממוחשבת לבדיקת זכויות והשוואת ביטוחי הבריאות של קופות החולים.
את אתר “כל הבריאות” יזמו והקימו האגף לפיקוח על קופות החולים ושירותי בריאות נוספים, בשיתוף פעולה עם חברת ארגו יעוץ (ERGO Consulting Group) וחברת אורקל.

  • האתר הוקם להשגת מספר מטרות:
  • הבטחת מיצוי זכויות מבוטחים, על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי 1994
  • הגברת התחרות בין קופות החולים, תוך שמירה על יציבותן הכללית
  • חיזוק הרפואה הציבורית
  • הגברת השקיפות בין משרד הבריאות לתושבי מדינת ישראל

תחזוקת האתר ופיתוחו ממשיכים גם בימים אלה, וכוללים איסוף ותיעוד הזכאויות ברמה יומית. האתר נגיש לכל אדם ובכל מקום.
בארגו, שיפור השירות וחווית הלקוח הם ראשונים במעלה, ולכן בימים אלה אנו שוקדים על הקמת אזור אישי באתר המיועד לתושבי מדינת ישראל.
באזור האישי ייחשף האזרח למידע אודות חברותו אצל מבטחי הבריאות השונים, תקופת החברות, תוכן אישי מותאם גיל, איתור ספקי שירות על גבי מפה ועוד.

אתר “כל הבריאות” זכה באות הוקרה ל-“התייעלות וצמצום בירוקרטיה” בשירות המדינה לשנת 2015.
בתחרות השתתפו נציגים ממשרדי ממשלה שונים. וועדת התחרות, בראשות פרופ’ שאול שאשא, ציינה כי “התרשמה מאוד מיוזמות השינוי ומההישגים הנובעים מהן, ועל כן מבקשת להביע את הערכתה”.

בימים אלה, משרד הבריאות וחברת Ergo עמלים על פיתוח וקידום פרויקט חברתי זה במטרה לסייע לתושבי מדינת ישראל בהכרת ומימוש זכויותיהם לשירותי בריאות על-פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, באופן שיאפשר לכל אדם להשוות זכאויות על כל פרוצדורה נדרשת ברמת עלויות /השתתפות עצמית /והחזרים, כל זאת בגישה אינטרנטית בשפה טבעית ופשוטה.

לוגו אתר "כל הבריאות"

סיפורי לקוח נוספים

תהליך רכש מחשוב למוסדות החינוך ברשות מקומית – בחינה ארגונית והמלצות

מטרת הפרויקט: זיהוי נקודות התורפה העיקריות בתהליך רכש מחשוב למוסדות החינוך הרשות המקומית, השוואה (Benchmarking) של המצב לרשויות מקומיות אחרות, גיבוש המלצות לשיפור לצורך יישום והטמעה של השינוי הנדרש. כתוצאה מהפרויקט בוצעו שינויים פרסונליים, שולב ייעוץ פדגוגי בתהליך הייזום והאישור של דרישות הרכש, והוכנסו שינויים בנהלי העבודה.

קרא עוד »

מיפוי תהליכי עבודה עיקריים ונהלים בנמל מספנות ישראל

מטרות הפרויקט: יצירת “תורה שבכתב” וכלי אשר יאפשר הצגה אינטגרטיבית של הידע, בכל הקשור להגדרות תפקידים וסמכויות, התפוקות הנדרשות, תהליכי העבודה ונהלי עבודה, כולל דגשים ומיוחדים למצבי התפעול השונים, וכן אפשרות קלה ומהירה לעדכון הכלי מעת לעת.

קרא עוד »
טבע תעשיות פרמצבטיות- יישום אסטרטגיית “0 עצירות”

מטרת הפרויקט: במקביל לניהול הייצור, הוחלט לנהל את ה- EHS בטבע במטרה להגיע למצויינות: “0” עצירות שגורמות להפרעות לייצור ולנזקים לפרט, לציוד ולסביבה. שיפור בבטיחות העובדים לצד חסכון בעלויות בגין העדרויות עובדים, נזקים למכונות ומתקנים, פרמיות ביטוחיות וקנסות בגין ליקויי איכות הסביבה.

קרא עוד »
קיצור זמני טיפול בבקשות לקוחות – חברת ביטוח גדולה

מטרת החברה הייתה להוביל בשירות על ידי קיצור ניכר בזמני מתן השירות. לצורך יישום החוזר בוצעה בחברה פעילות פנים ארגונית מקיפה לשיפור תהליכי השירות. בעבודה זו ישנה התמקדות בשני תהליכים עיקריים: קבלת מבוטח לביטוח – טיפול בטופסי הצעה ובקשות לפדיון כספי פוליסה.

קרא עוד »
שירות במרפאות אמבולטוריות

מטרות הפרויקט: אסטרטגיית שירות ממוקד לקוח מתחילה ב-Benchmark של המתחרים והצבת יעדים ומדדים רלוונטיים (BSC), על מנת לבדל את השירות ובכדי לעמוד בחוויית השירות הרצויה ולשפר את האפקטיביות התפעולית.

קרא עוד »
מודל איוש משמרות רופאים בחדרי לידה בבית חולים במרכז הארץ

האתגר: התמודדות עם משך טיפול משתנה בין הרופאים השונים וכן משך אותו טיפול של אותו רופא – בזמנים שונים של המשמרת. בנייה נכונה של הפעילויות המרכיבות את סוגי הלידה השונים על מנת לאפשר תקינה המייצגת את המצב בשטח. מטרות הפרויקט: תקינת רופאים בחדרי לידה במשמרת ותקינת מספר רופאים ללידה.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן