בנק ישראל – יישום תכנית עבודה תלת שנתית

בנק ישראל הציב לעצמו יעד שאפתני – לבנות וליישם תכנית עבודה תלת שנתית (2016-2018) לשיפור האפקטיביות של הבנק, תוך הטמעת תרבות ארגונית ודרך חיים של שיפור אפקטיביות מתמיד, ללא התפשרות על איכות ומקצועיות.
אנו בErgo, נבחרנו ללוות את הבנק בהשגת היעד ולהוביל את המהלך בשיתוף כלל הנהלת הבנק.
בהתאם לכך, בנינו תכנית עבודה אשר מתייחסת ל- 4 רבדים משמעותיים המשפיעים על שיפור האפקטיביות בבנק : הון אנושי, תפעול, תקציב ותרבות.
התכנית כוללת פעילויות רוחביות המשפיעות על כלל הבנק המובלות ע”י ארגון ושיטות במשאבי אנוש ופעילויות ממוקדות אשר באחריות החטיבות ליישום.

בימים אלה, יועצי ארגו, מובילים ומיישמים חלק נכבד מהפעילויות הרוחביות המבוצעות במסגרת התכנית. היישום מבוצע בשיתוף פעולה מלא ושוטף עם הנהלת הבנק וכלל העובדים ועל כך אנחנו אומרים תודה.
שיתוף, רתימה ומחויבות הארגון הם חלק חשוב מאוד בהצלחת התכנית והשגת היעדים שהוצבו.
בהתאם לכך, כבר השנה אנחנו מראים חסכון כספי ושיפור משמעותי של יחס תפוקה תשומה וצמצום בירוקרטיה.

ציטוט מדבריה של פנינה קרן , ראש חטיבת משאבי אנוש ומנהל :
“מעורבות החברה סייעה לנו לייצר מודל עבודה שתוך זמן קצר הוכיח עצמו כנכון ויעיל. כמו כן, תוך כדי העבודה יצרה לנו החברה מודל קצר וחכם לקבלת החלטה על תוספת תקנים – מודל שמוכיח עצמו כיעיל בקבלת החלטות מהירות. מאוד ממליצה על העבודה איתם”​​.

סיפורי לקוח נוספים

בנק ירושלים – שיפור אפקטיביות תהליך אישור ומתן משכנתא

הבנק פועל בשוק תחרותי מאוד ומעוניין לשפר את אפקטיביות תהליך אישור ומתן ההלוואה, העלאת המכירות ושיפור השירות ללקוח. המטרה: שיפור ודיגיטציה של תהליך מתן משכנתאות – משלב הליד ועד להכנת תיק מושלם לחתימה ומתן ההלוואה ללקוח.

קרא עוד »

בחינת כדאיות תפעולית

בעיתונות הכלכלית עולים פרסומים רבים אודות רכישות ומיזוגי חברות (M&A), זאת בנוסף לעסקאות ענק, הזוכות לחשיפה נרחבת. ידיעות אלה מפורסמות בעיקר לאחר השלמת עסקאות, המהוות תהליך ארוך הכולל בחינות כלכליות, משפטיות ואף תפעוליות. עיסקת A&M רוויית סיכונים. הנתונים הפיננסיים, אינם משקפים היטב את הארגון ואת הפוטנציאל הגלום בעיסקה.

קרא עוד »

לאומי שירותי שוק ההון – שיפור וייעול תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון

לאומי שירותי שוק ההון, חברת בת של בנק לאומי – מטפלת בעשרות אלפי תהליכים בחודש, כאשר כל תהליך מלווה במספר מסמכים, חלקם מסמכי לקוח וחלקם מסמכים תפעוליים פנימיים. החברה הייתה מעוניינת לשפר ולייעל את תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון בשלבים – דפוס, סריקה, מפתוח, שינוע, גניזה, ביעור ומה שביניהם.

קרא עוד »

שיפור ביצועים והתייעלות כספים בבנק מוביל

לצורך התמודדות בשוק התחרותי ועמידה ביעדים העסקיים, הבנק הגדיר אסטרטגיה רב שנתית, הכוללת הובלת מהלכי התייעלות במטה ובסניפים, תוך ייעול מצבת כח האדם. ארגו התבקשה לבחון את הפעילויות בחטיבת הכספים תוך זיהוי הזדמנויות להתייעלות ושיפור של הביצועים הקיימים.

קרא עוד »

תמחיר ABC בבנק גדול

מטרות הפרויקט: גיבוש מתודולוגיה למדידה ואבחון עלויות שירותי הבנק ויישום המדידה לתמחור הפעילות. הפתרון שהציעה ארגו מבוסס על תמחיר בגישת ABC – Activity Based Costing, המתאים לתמחור הפעילות של יחידות מבצעות ויחידות מטה.

קרא עוד »
בנק לאומי – פתרונות ניהול ידע

בחודשים האחרונים מלווה חברת ארגו את בנק לאומי הן כיועצים והן ביישום פתרונות ניהול ידע בסביבת שרפוינט.
הפרויקט כולל בין השאר הסבות מקומיוג׳ן לשרפוינט תוך מתן מענה להיבטים טכנולוגיים ומתודולוגיים.
לתחושתנו ארגו הנו שותף משמעותי לדרך, לאתגרים ולפתרונות.

קרא עוד »
חברת כרטיסי אשראי מובילה

רקע ומטרות: כחלק מהוראות המפקח על הבנקים לקיצור מועד הדיווח הכספי בקרב גופים פיננסים ופרסום הדוח הכספי השנתי עד 60 יום מתום השנה, ו-45 יום בדוח הרבעוני. בהתאם לכך פנתה החברה לבחינת תהליך הסגירה והדיווח הכספי וגיבוש יוזמות לקיצור משך הזמן הנדרש עד למועד פרסום הדוחות השנתיים והרבעוניים.

קרא עוד »
רפאל – תכנון עמדות ייצור והדרכת ארגונומיה בסביבת העבודה

אוה,ראש תחום ארגונומיה / הנדסת גורמי אנוש ומנהלת פרויקטים ב Ergo, שולבה באתרי רפאל השונים לתכנון ארגונומי של עמדות העבודה והדרכת עובדים. כל זאת על מנת לשפר את סביבת העובד תוך שיפור היעילות, נוחות וסביבת העבודה.​

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן