ד”ר מיקי ונגנהיים, מייסד ומנכ”ל ERGO, במאמר מרתק
שפורסם במגזין שרשרת האספקה

“אסטרטגיית להיות ’הכי גדול’ או ’לגדול במחזור’ איננה אסטרטגיה עסקית מספקת, זוהי התולדה של אסטרטגיה מוצלחת. 
לייצר ערך גדול יותר ללקוחותינו, גבוה יותר ממתחרינו, בידול – זוהי אסטרטגיה שתוביל למצוינות והצלחה ארגונית לאורך זמן” – 
ד”ר מיקי ונגנהיים מייסד ומנכ”ל ERGO, במאמר מרתק שפורסם במגזין שרשרת האספקה

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן