פרופיל לקוח:
חברת כרטיסי אשראי מקבוצת ויזה
האתגר:
הקמת חברת כרטיסי אשראי חדשה, גיוס לקוחות ותפעול מוקד טלפוני ב- insourcing.
מטרת הפרויקט:
- הקמת מערכי התפעול של החברה בלו”ז ובתקציב הנדרש
- הקמה ותפעול מערך גיוס לקוחות שכלל מוקד ונציגי שטח
- הקמה והובלת מוקד שירות לקוחות המונה עשרות נציגי שרות טלפוני
מתודולוגיה:
לצורך הקמה ותפעול מערך גיוס הלקוחות פיתחה ארגו תוכנה למעקב סטאטוס גיוס לקוח, תוכנה לתיאום שליחויות ותוכנה וחומרה למילוי כל הטפסים וגיוס לקוח בביתו. מערך או”ש שתיכנן את המבנה הארגוני, העיסוקים, ממשקים למערכות מידע, תכנון פונקציונלי ארגונומי של המערך והעמדות, דוחות וניתוחים ניהוליים, אסטרטגית גיוס לקוחות תוך 72 שעות מהבעת עניין.
תוצאות:
- החברה הוקמה בתוך שנה
- גיוס הלקוחות היווה מהפכה. 95% מהלקוחות שהביעו עניין הצטרפו תוך 72 שעות עם רשומות מלאות ותוך הבעת שביעות רצון גבוהה. כמו כן, אספנו לידים ללקוחות נוספים
- מוקד השירות הטלפוני חסך לחברת כרטיסי האשראי כסף רב ביעילותו
ציטוט:
“גייסנו יותר לקוחות מכל חברת כרטיסי אשראי אחרת, ללא תמיכת בנק, בזמן הקצר ביותר”.
“מוקד שירות הלקוחות, שתופעל במיקור חוץ, צמצם כח אדם ב- 30% על ידי צמצום זמן השיחה ב- 20% וצמצום עבודת ה- Back Office ב- 30%”.