הקמת חברת כרטיסי אשראי מקבוצת ויזה

פרופיל לקוח:
חברת כרטיסי אשראי מקבוצת ויזה

האתגר:
הקמת חברת כרטיסי אשראי חדשה, גיוס לקוחות ותפעול מוקד טלפוני ב- insourcing.

מטרת הפרויקט:

  •  הקמת מערכי התפעול של החברה בלו”ז ובתקציב הנדרש
  •  הקמה ותפעול מערך גיוס לקוחות שכלל מוקד ונציגי שטח
  •  הקמה והובלת מוקד שירות לקוחות המונה עשרות נציגי שרות טלפוני

מתודולוגיה:
לצורך הקמה ותפעול מערך גיוס הלקוחות פיתחה ארגו תוכנה למעקב סטאטוס גיוס לקוח, תוכנה לתיאום שליחויות ותוכנה וחומרה למילוי כל הטפסים וגיוס לקוח בביתו. מערך או”ש שתיכנן את המבנה הארגוני, העיסוקים, ממשקים למערכות מידע, תכנון פונקציונלי ארגונומי של המערך והעמדות, דוחות וניתוחים ניהוליים, אסטרטגית גיוס לקוחות תוך 72 שעות מהבעת עניין.

תוצאות:

  •  החברה הוקמה בתוך שנה
  • גיוס הלקוחות היווה מהפכה. 95% מהלקוחות שהביעו עניין הצטרפו תוך 72 שעות עם רשומות מלאות ותוך הבעת שביעות רצון גבוהה. כמו כן, אספנו לידים ללקוחות נוספים
  • מוקד השירות הטלפוני חסך לחברת כרטיסי האשראי כסף רב ביעילותו

ציטוט:
“גייסנו יותר לקוחות מכל חברת כרטיסי אשראי אחרת, ללא תמיכת בנק, בזמן הקצר ביותר”.
“מוקד שירות הלקוחות, שתופעל במיקור חוץ, צמצם כח אדם ב- 30% על ידי צמצום זמן השיחה ב- 20% וצמצום עבודת ה- Back Office ב- 30%”.

סיפורי לקוח נוספים

חברת ביטוח גדולה – אפיון ואוטומציה בתהליך התביעות

עולם תביעות הביטוח הוא מורכב מאוד ותוכנו כולל אלפי חוקים, סעיפים, החלטות ועוד. בעקבות מורכבות זו, שילבנו ב- ERGO כוחות בין יועצי ניהול הידע ויועצי ארגון ושיטות, וביצענו פרויקט רוחבי, מורכב ומוצלח של אפיון ואוטומציה בתהליכי התביעות בחברה.

קרא עוד »

בנק ירושלים – שיפור אפקטיביות תהליך אישור ומתן משכנתא

הבנק פועל בשוק תחרותי מאוד ומעוניין לשפר את אפקטיביות תהליך אישור ומתן ההלוואה, העלאת המכירות ושיפור השירות ללקוח. המטרה: שיפור ודיגיטציה של תהליך מתן משכנתאות – משלב הליד ועד להכנת תיק מושלם לחתימה ומתן ההלוואה ללקוח.

קרא עוד »

בחינת כדאיות תפעולית

בעיתונות הכלכלית עולים פרסומים רבים אודות רכישות ומיזוגי חברות (M&A), זאת בנוסף לעסקאות ענק, הזוכות לחשיפה נרחבת. ידיעות אלה מפורסמות בעיקר לאחר השלמת עסקאות, המהוות תהליך ארוך הכולל בחינות כלכליות, משפטיות ואף תפעוליות. עיסקת A&M רוויית סיכונים. הנתונים הפיננסיים, אינם משקפים היטב את הארגון ואת הפוטנציאל הגלום בעיסקה.

קרא עוד »

לאומי שירותי שוק ההון – שיפור וייעול תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון

לאומי שירותי שוק ההון, חברת בת של בנק לאומי – מטפלת בעשרות אלפי תהליכים בחודש, כאשר כל תהליך מלווה במספר מסמכים, חלקם מסמכי לקוח וחלקם מסמכים תפעוליים פנימיים. החברה הייתה מעוניינת לשפר ולייעל את תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון בשלבים – דפוס, סריקה, מפתוח, שינוע, גניזה, ביעור ומה שביניהם.

קרא עוד »

שיפור ביצועים והתייעלות כספים בבנק מוביל

לצורך התמודדות בשוק התחרותי ועמידה ביעדים העסקיים, הבנק הגדיר אסטרטגיה רב שנתית, הכוללת הובלת מהלכי התייעלות במטה ובסניפים, תוך ייעול מצבת כח האדם. ארגו התבקשה לבחון את הפעילויות בחטיבת הכספים תוך זיהוי הזדמנויות להתייעלות ושיפור של הביצועים הקיימים.

קרא עוד »
ארגון לאומי לחיזוק העליה לארץ

מטרת הפרויקט: הפרויקט נועד להקים מערכת מדדים ויעדים (Balanced Scorecard) לארגון, שתגזר מהאסטרטגיה הארגונית ותסייע להוציא אותה לפועל. מערכת המדדים והיעדים תאפשר להנהלה בקרה טובה על מימוש האסטרטגיה והשימוש בתקציב הארגוני.

קרא עוד »
Elop – תכנון עמדות עבודה וסקר סיכוניים ארגונומי

הפרויקט כלל בחינת עמדות עבודה בייצור ובהרכבות, שינוי ושיפור מצב קיים והגדרות לתכנון עתידי. בעקבות הצפת הבעיות הארגונומיות בארגון, הוחלט על ביצוע פרויקט ארגונומיה אשר כלל סקר סיכונים ארגונומי בעמדות העבודה ובחינת האירועים וימי ההיעדרות כתוצאה מפגיעות ארגונומיות.

קרא עוד »
רפאל – תכנון עמדות ייצור והדרכת ארגונומיה בסביבת העבודה

אוה,ראש תחום ארגונומיה / הנדסת גורמי אנוש ומנהלת פרויקטים ב Ergo, שולבה באתרי רפאל השונים לתכנון ארגונומי של עמדות העבודה והדרכת עובדים. כל זאת על מנת לשפר את סביבת העובד תוך שיפור היעילות, נוחות וסביבת העבודה.​

קרא עוד »
מודל איוש משמרות רופאים בחדרי לידה בבית חולים במרכז הארץ

האתגר: התמודדות עם משך טיפול משתנה בין הרופאים השונים וכן משך אותו טיפול של אותו רופא – בזמנים שונים של המשמרת. בנייה נכונה של הפעילויות המרכיבות את סוגי הלידה השונים על מנת לאפשר תקינה המייצגת את המצב בשטח. מטרות הפרויקט: תקינת רופאים בחדרי לידה במשמרת ותקינת מספר רופאים ללידה.

קרא עוד »
שירות במרפאות אמבולטוריות

מטרות הפרויקט: אסטרטגיית שירות ממוקד לקוח מתחילה ב-Benchmark של המתחרים והצבת יעדים ומדדים רלוונטיים (BSC), על מנת לבדל את השירות ובכדי לעמוד בחוויית השירות הרצויה ולשפר את האפקטיביות התפעולית.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד