הקמת חברת כרטיסי אשראי מקבוצת ויזה

פרופיל לקוח:
חברת כרטיסי אשראי מקבוצת ויזה

האתגר:
הקמת חברת כרטיסי אשראי חדשה, גיוס לקוחות ותפעול מוקד טלפוני ב- insourcing.

מטרת הפרויקט:

  •  הקמת מערכי התפעול של החברה בלו”ז ובתקציב הנדרש
  •  הקמה ותפעול מערך גיוס לקוחות שכלל מוקד ונציגי שטח
  •  הקמה והובלת מוקד שירות לקוחות המונה עשרות נציגי שרות טלפוני

מתודולוגיה:
לצורך הקמה ותפעול מערך גיוס הלקוחות פיתחה ארגו תוכנה למעקב סטאטוס גיוס לקוח, תוכנה לתיאום שליחויות ותוכנה וחומרה למילוי כל הטפסים וגיוס לקוח בביתו. מערך או”ש שתיכנן את המבנה הארגוני, העיסוקים, ממשקים למערכות מידע, תכנון פונקציונלי ארגונומי של המערך והעמדות, דוחות וניתוחים ניהוליים, אסטרטגית גיוס לקוחות תוך 72 שעות מהבעת עניין.

תוצאות:

  •  החברה הוקמה בתוך שנה
  • גיוס הלקוחות היווה מהפכה. 95% מהלקוחות שהביעו עניין הצטרפו תוך 72 שעות עם רשומות מלאות ותוך הבעת שביעות רצון גבוהה. כמו כן, אספנו לידים ללקוחות נוספים
  • מוקד השירות הטלפוני חסך לחברת כרטיסי האשראי כסף רב ביעילותו

ציטוט:
“גייסנו יותר לקוחות מכל חברת כרטיסי אשראי אחרת, ללא תמיכת בנק, בזמן הקצר ביותר”.
“מוקד שירות הלקוחות, שתופעל במיקור חוץ, צמצם כח אדם ב- 30% על ידי צמצום זמן השיחה ב- 20% וצמצום עבודת ה- Back Office ב- 30%”.

סיפורי לקוח נוספים

בנק ירושלים – שיפור אפקטיביות תהליך אישור ומתן משכנתא

הבנק פועל בשוק תחרותי מאוד ומעוניין לשפר את אפקטיביות תהליך אישור ומתן ההלוואה, העלאת המכירות ושיפור השירות ללקוח. המטרה: שיפור ודיגיטציה של תהליך מתן משכנתאות – משלב הליד ועד להכנת תיק מושלם לחתימה ומתן ההלוואה ללקוח.

קרא עוד »

בחינת כדאיות תפעולית

בעיתונות הכלכלית עולים פרסומים רבים אודות רכישות ומיזוגי חברות (M&A), זאת בנוסף לעסקאות ענק, הזוכות לחשיפה נרחבת. ידיעות אלה מפורסמות בעיקר לאחר השלמת עסקאות, המהוות תהליך ארוך הכולל בחינות כלכליות, משפטיות ואף תפעוליות. עיסקת A&M רוויית סיכונים. הנתונים הפיננסיים, אינם משקפים היטב את הארגון ואת הפוטנציאל הגלום בעיסקה.

קרא עוד »

לאומי שירותי שוק ההון – שיפור וייעול תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון

לאומי שירותי שוק ההון, חברת בת של בנק לאומי – מטפלת בעשרות אלפי תהליכים בחודש, כאשר כל תהליך מלווה במספר מסמכים, חלקם מסמכי לקוח וחלקם מסמכים תפעוליים פנימיים. החברה הייתה מעוניינת לשפר ולייעל את תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון בשלבים – דפוס, סריקה, מפתוח, שינוע, גניזה, ביעור ומה שביניהם.

קרא עוד »

שיפור ביצועים והתייעלות כספים בבנק מוביל

לצורך התמודדות בשוק התחרותי ועמידה ביעדים העסקיים, הבנק הגדיר אסטרטגיה רב שנתית, הכוללת הובלת מהלכי התייעלות במטה ובסניפים, תוך ייעול מצבת כח האדם. ארגו התבקשה לבחון את הפעילויות בחטיבת הכספים תוך זיהוי הזדמנויות להתייעלות ושיפור של הביצועים הקיימים.

קרא עוד »

תמחיר ABC בבנק גדול

מטרות הפרויקט: גיבוש מתודולוגיה למדידה ואבחון עלויות שירותי הבנק ויישום המדידה לתמחור הפעילות. הפתרון שהציעה ארגו מבוסס על תמחיר בגישת ABC – Activity Based Costing, המתאים לתמחור הפעילות של יחידות מבצעות ויחידות מטה.

קרא עוד »
טבע תעשיות פרמצבטיות- יישום אסטרטגיית “0 עצירות”

מטרת הפרויקט: במקביל לניהול הייצור, הוחלט לנהל את ה- EHS בטבע במטרה להגיע למצויינות: “0” עצירות שגורמות להפרעות לייצור ולנזקים לפרט, לציוד ולסביבה. שיפור בבטיחות העובדים לצד חסכון בעלויות בגין העדרויות עובדים, נזקים למכונות ומתקנים, פרמיות ביטוחיות וקנסות בגין ליקויי איכות הסביבה.

קרא עוד »
אפיון מערכת תהליכית בחברת ביטוח גדולה

בחברת ביטוח מהמובילות במשק עלה הצורך בהחלפת מערכת ניהול תהליכים תפעוליים פוליסות המערכת. המערכת התפעולית שנבחרה הינה מערכת WF התהליכים – בחינה בהיבט תהליכי של End to End, והתייחסות לכל התחנות והגורמים אשר נוגעים בתהליך עד לסיומו.

קרא עוד »
תהליכי עבודה ברשת הלבשה

האתגר: החברה נמצאת בתהליך שינוי מתמשך: העברת היצור לקבלן משנה בסין, התמודדות עם משלוחים לוגיסטיים, שינויים ניהוליים לאור חילופי דורות בחברה והרחבת רשת החנויות. מטרת הפרויקט: הנהלת החברה מבקשת לבחון את תהליכי העבודה בחברה ולהגדירם מחדש על בסיס נהלים כתובים.

קרא עוד »
בנק לאומי – פתרונות ניהול ידע

בחודשים האחרונים מלווה חברת ארגו את בנק לאומי הן כיועצים והן ביישום פתרונות ניהול ידע בסביבת שרפוינט.
הפרויקט כולל בין השאר הסבות מקומיוג׳ן לשרפוינט תוך מתן מענה להיבטים טכנולוגיים ומתודולוגיים.
לתחושתנו ארגו הנו שותף משמעותי לדרך, לאתגרים ולפתרונות.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן