הקמת מוקד מידע בגוף פיננסי גדול

פרופיל לקוח:
גוף פיננסי, מהגדולים והמשפיעים בישראל.

האתגר:
הקמת מוקד מידע עסקי טלפוני, אשר מטרתו לספק למנהלי הסניפים בארגון מידע על לקוח עסקי פוטנציאלי או קיים, באמצעות גישה למקורות מידע חיצוניים, אשר אינם זמינים לסניף.
על המוקד לספק ללקוחותיו מידע עסקי מקיף על החברה שבבדיקה: בעלי עניין, רווחי החברה, לקוחות מרכזיים, עסקאות מרכזיות, אירועים חריגים כגון לקוח מוגבל, תביעות ופשיטות רגל, מידע מהטאבו, מפת הגעה לחברה, מספרי טלפון, כמות עובדים ועוד.

מתודולוגיה:
• הגדרת תהליכי העבודה במוקד, שעות פעילות, תקינה, SLA, קביעת יעדים ומדדים להצלחת הפרויקט.
• חניכת והדרכת נציגי המוקד, תוך הטמעת מתודולוגיות חיפוש ברשת האינטרנט: צמצום והרחבת שאילתות, שימוש באופרטורים וכלים לעבודה עם מנועי חיפוש שונים.
• הגדרת תבניות קבועות למסירת מידע ללקוחות המוקד.
• מיפוי מקורות מידע ברשת לשימוש המוקד.

תוצאות:
שיפור בשביעות רצון מנהלי הסניפים משירותי המוקד ועלייה במעמדו של המוקד ובתפישת לקוחות המוקד את ערכו ויכולותיו.

ציטוט:
“ארגו תפרו עבורינו פיתרון מקיף ויסודי, אשר ענה במדוייק על הצורך. הכלים שסיפקה ארגו היו פרקטיים וברמה גבוהה ביותר, מה שללא ספק הביא להצלחת הפרויקט”.

סיפורי לקוח נוספים

בנק ירושלים – שיפור אפקטיביות תהליך אישור ומתן משכנתא

הבנק פועל בשוק תחרותי מאוד ומעוניין לשפר את אפקטיביות תהליך אישור ומתן ההלוואה, העלאת המכירות ושיפור השירות ללקוח. המטרה: שיפור ודיגיטציה של תהליך מתן משכנתאות – משלב הליד ועד להכנת תיק מושלם לחתימה ומתן ההלוואה ללקוח.

קרא עוד »

בחינת כדאיות תפעולית

בעיתונות הכלכלית עולים פרסומים רבים אודות רכישות ומיזוגי חברות (M&A), זאת בנוסף לעסקאות ענק, הזוכות לחשיפה נרחבת. ידיעות אלה מפורסמות בעיקר לאחר השלמת עסקאות, המהוות תהליך ארוך הכולל בחינות כלכליות, משפטיות ואף תפעוליות. עיסקת A&M רוויית סיכונים. הנתונים הפיננסיים, אינם משקפים היטב את הארגון ואת הפוטנציאל הגלום בעיסקה.

קרא עוד »

לאומי שירותי שוק ההון – שיפור וייעול תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון

לאומי שירותי שוק ההון, חברת בת של בנק לאומי – מטפלת בעשרות אלפי תהליכים בחודש, כאשר כל תהליך מלווה במספר מסמכים, חלקם מסמכי לקוח וחלקם מסמכים תפעוליים פנימיים. החברה הייתה מעוניינת לשפר ולייעל את תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון בשלבים – דפוס, סריקה, מפתוח, שינוע, גניזה, ביעור ומה שביניהם.

קרא עוד »

שיפור ביצועים והתייעלות כספים בבנק מוביל

לצורך התמודדות בשוק התחרותי ועמידה ביעדים העסקיים, הבנק הגדיר אסטרטגיה רב שנתית, הכוללת הובלת מהלכי התייעלות במטה ובסניפים, תוך ייעול מצבת כח האדם. ארגו התבקשה לבחון את הפעילויות בחטיבת הכספים תוך זיהוי הזדמנויות להתייעלות ושיפור של הביצועים הקיימים.

קרא עוד »

תמחיר ABC בבנק גדול

מטרות הפרויקט: גיבוש מתודולוגיה למדידה ואבחון עלויות שירותי הבנק ויישום המדידה לתמחור הפעילות. הפתרון שהציעה ארגו מבוסס על תמחיר בגישת ABC – Activity Based Costing, המתאים לתמחור הפעילות של יחידות מבצעות ויחידות מטה.

קרא עוד »
שיכון ובינוי – פורגרמה תכנון פונקציונלי ליווי מעקב וביצוע הדרכות ארגונומיות

כחלק ממעבר מטה החברה למשרדים חדשים באיירפורט סיטי פותחה פורגרמה מפורטת, תכנון פונקציונלי שלווה על ידי אדריכל החברה בכל שלבי הפרויקט. במהלך כשנתיים לייותה אוה את חברת שיכון ובינוי בתהליך החלטה על המעבר בהתאם לאיסוף הנתונים שבוצע. תוך התחשבות בגידול העתידי של החברה ומעבר למטה מאוחד (קיבוץ עובדים ממספר מקומות שונים).

קרא עוד »
רשת מלונות שרתון

הקמת מערכת ניהול ידע במרכז ההזמנות הרישתי של שרתון ישראל. במהלך ההקמה הוגדרה אסטרטגית ניהול ידע ועולמות התוכן לשלושת המוקדים השונים במרכז ההזמנות.

קרא עוד »
שירות במרפאות אמבולטוריות

מטרות הפרויקט: אסטרטגיית שירות ממוקד לקוח מתחילה ב-Benchmark של המתחרים והצבת יעדים ומדדים רלוונטיים (BSC), על מנת לבדל את השירות ובכדי לעמוד בחוויית השירות הרצויה ולשפר את האפקטיביות התפעולית.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן