Photo by Jonathan Francisca on Unsplash

חברה פיננסית גדולה – שיפור תהליכים וממשקי עבודה

מטרות הפרויקט:

  • שיפור תהליכים וממשקי עבודה במחלקה
  • שיפור SLA
  • צמצום עלויות סריקה ומפתוח
  • בחינת המשמעויות של שינוי ארגוני משמעותי ושינוי תפישת הפעלה

מתודולוגיה:

  • בחינת צורת ההפעלה של הסריקה והמפתוח – פנימי/ חיצוני
  • מיפוי וניתוח מפורט של תהליכי עבודה וממשקים, הטכנולוגיות שבשימוש וניתוח נתונים כמותיים רלוונטיים
  • בחינת המשמעויות כלכליות
  • הגדרת תכולת העבודה הנדרשת מספק חיצוני
  • הגדרת הדרישות הפונקציונאליות מספק חיצוני, בראייה עתידית של התייעלות כלכלית ותפעולית
  • כתיבת RFP הכולל דרישות פונקציונאליות מהספק החיצוני
  • הגדרת תהליכי עבודה חדשים, ממשקים ותחומי אחריות
  • הגדרת תפוקות נדרשות, רמות שירות (SLA) ורמת איכות
  • הגדרת כלי ניהול ובקרה פנימיים וחיצוניים
  • הגדרת דרישות לטכנולוגיות תומכות
  • הגדרת דרישות לאבטחת מידע, לניהול סיכונים ולהמשכיות עסקית
  • הגדרת צורת הפעלה מפורטת (פנימית וחיצונית) בהתאם לשינוי
  • ניהול תהליך הפניה לספקים חיצוניים
  • ניתוח השוואתי של מענה הספקים והמלצה ללקוח על ספק מועדף

תוצאות:

  • צמצום של כ- 40% בעלויות הסריקה והמפתוח
  • שיפור ועמידה ב- SLA המוגדר ללקוחות חיצוניים ופנימיים
  • שיפור זמנים בתהליך
  • שיפור ניהול ובקרה

סיפורי לקוח נוספים

פרויקט בנצ’מרק עבור בנק הפועלים

המטרה: ביצוע בנצ’מרק השוואתי לחברות שירותים פיננסיים בארץ. יחד עם זאת, על מנת לשאוב ידע מקצועי ותפיסות חדשות, נבחנו גם ארגונים מסקטורים נוספים. בנוסף בוצע מחקר ספרותי מעמיק בנושאים ומדדים אשר הוגדרו ביחד עם הלקוח, על מנת לזהות מגמות בתחום השירותים הפיננסיים בשוק המקומי והעולמי בכל אחד מתחומי הפעילות שהוגדרו.

קרא עוד »

בנק ירושלים – יישום והטמעת שיטת הפעלה היברידית

בנק ירושלים, לקוח ותיק וחשוב שלנו, לוקח צעד אמיץ לכיוון העתיד (Organization 2030), ואנו גאים מאוד להיות שותפים במסע המדהים הזה! יחד, אנו מתניעים תהליך משמעותי של שינוי, יישום והטמעת שיטת הפעלה היברידית, המשלבת עבודה מרחוק עם עבודה מהבית לרוחב מטה בנק ירושלים.

קרא עוד »

שיפור אפקטיביות מערך האדמיניסטרציה – ארגון רפואי גדול ומוביל

סמנכ”ל משאבי אנוש (ארגון רפואי גדול ומוביל): “הובלת הפרויקט במשותף ואף בהרמוניה על ידי מנהלת ותיקה ומקצועית מהארגון לצד יועצים מחברת ארגו, השיאה ערך מוסף משמעותי והובילה לתוצר איכותי המשלב ידע וניסיון מעמיקים מהשטח לצד פרקטיקות חדשות ורעננות. אין לי ספק שהשילוב בין השניים יתרום גם בהמשך ליישום חיובי של ההמלצות והשגת תועלות בכל הרבדים: ארגוני, תהליכי, כלכלי, מבני ורגשי ולניהול מיטבי והטמעה של השינויים הנדרשים”.

קרא עוד »

חברת ביטוח גדולה – אפיון ואוטומציה בתהליך התביעות

עולם תביעות הביטוח הוא מורכב מאוד ותוכנו כולל אלפי חוקים, סעיפים, החלטות ועוד. בעקבות מורכבות זו, שילבנו ב- ERGO כוחות בין יועצי ניהול הידע ויועצי ארגון ושיטות, וביצענו פרויקט רוחבי, מורכב ומוצלח של אפיון ואוטומציה בתהליכי התביעות בחברה.

קרא עוד »

בנק ירושלים – שיפור אפקטיביות תהליך אישור ומתן משכנתא

הבנק פועל בשוק תחרותי מאוד ומעוניין לשפר את אפקטיביות תהליך אישור ומתן ההלוואה, העלאת המכירות ושיפור השירות ללקוח. המטרה: שיפור ודיגיטציה של תהליך מתן משכנתאות – משלב הליד ועד להכנת תיק מושלם לחתימה ומתן ההלוואה ללקוח.

קרא עוד »
רפאל – תכנון עמדות ייצור והדרכת ארגונומיה בסביבת העבודה

אוה,ראש תחום ארגונומיה / הנדסת גורמי אנוש ומנהלת פרויקטים ב Ergo, שולבה באתרי רפאל השונים לתכנון ארגונומי של עמדות העבודה והדרכת עובדים. כל זאת על מנת לשפר את סביבת העובד תוך שיפור היעילות, נוחות וסביבת העבודה.​

קרא עוד »
שיפור ביצועים והתייעלות כספים בבנק מוביל

לצורך התמודדות בשוק התחרותי ועמידה ביעדים העסקיים, הבנק הגדיר אסטרטגיה רב שנתית, הכוללת הובלת מהלכי התייעלות במטה ובסניפים, תוך ייעול מצבת כח האדם. ארגו התבקשה לבחון את הפעילויות בחטיבת הכספים תוך זיהוי הזדמנויות להתייעלות ושיפור של הביצועים הקיימים.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד