חוק 6 הדקות  – על מי הוא חל ומה חשיבותו

חוק 6 דקות זוז – הזדמנות להוביל בשירות!
לאחרונה עלה לכותרות נושא “חוק 6 דקות – זוז”, אשר פרסם משרד התקשורת, לפיו נציגי השירות בחברות שונות יצטרכו לתת מענה תוך 6 דקות.

על אילו חברות וארגונים החוק חל?
זו אחת השאלות המהותיות ביותר לעסקים הרוצים להימנע מקנסות
אך השאלה הזאת גם רלוונטית לעסקים אשר רוצים להוביל במתן השירות ובחוויית לקוח.
החוק יוצר סטנדרט מינימלי למתן שירות. זה אינו סטנדרט גבוה, אך הוא בהחלט מהווה רף מינימלי, אליו יורגלו הצרכנים – גם אלו שאינם מכירים את כל פרטי החוק ואינם יודעים על אילו חברות הוא חל.

אז אם המטרה של הארגון שלכם היא רק להימנע מקנסות – בחוק הגנת הצרכן קיימת תוספת לחוק המכונה “התוספת השנייה”, בחלק זה מגדיר החוק את השירותים הבסיסיים לאזרח.

בהתאם לכך, להלן פירוט חברות השירותים הבסיסיים עליהם החוק חל: חברות הסלולר, חברות שירות טלפונים נייחים, חברות הכבלים והלוויין, ספקיות אינטרנט, שירותי רדיו, תאגידי מים, חברות הגז, חברת החשמל, חברות הבנקים, כרטיסי אשראי, שירותי רפואה דחופה (נטלי ומד”א) וחברות ביטוח (כל גוף שנמצא תחת פיקוח אגף שוק ההון – קרנות פנסיה, קופות גמל וחברות ביטוח).
אך אם אתם רוצים להוביל בשירות – הרף המינימלי הינו 6 דק’ למענה אנושי וגם עליכם להתארגן בהתאם.

חוק 6 הדקות  - על מי הוא חל ומה חשיבותו
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן