כיצד להתייחס אל העובד כלקוח של הארגון?

שינוי מחשבתי – העובד כלקוח של הארגוןמאת שולי עוזרי מנהלת – שותפה ויועצת בכירה ב- ERGO.

כאשר אתם ממפים את לקוחות הארגון, על מי חשבתם? 
האם הגדרתם את העובדים כאחד מלקוחותיכם? 
אם כן, קלעתם לדעת גדולים…
כאשר העובד מעורב יותר, הוא יצרני יותר, בעל מוטיבציה גבוהה יותר ומחויב לארגון ולתוצאותיו. כאשר החוויה שארגון מספק לעובד הינה מיוחדת, חדשנית ומבוססת אמון הדדי, נוצרת אצל העובד תחושת מחויבות ומחוברות טבעית, שיביאו ערך רב לארגון בטווח הקצר והארוך.
צריך להשליך את המיקוד בלקוחות גם על הון האנושי היקר שלנו:
• בחנו ושפרו את חווית העובד ותבנו מסע עובד שלם וזורם (Employee Journey).
• משאבי אנוש מהווים את ערוץ השירות לעובד, השתמשו בערוצים ובכלים הדיגיטליים של שלהם גם למול העובד.
• תפתיעו- היו פרואקטיביים ובדקו מה עובד מחפש, מה חשוב לו, מה הצורך שלו?
• מתגו את החברה והשקיעו מאמצי שיווק ותקשורת פנים ארגוניים, כדי לגרום לעובד להרגיש גאה.
• הקפידו לייצג את ערכי החברה, התועלות והתרומה ללקוחות ולעובדים באופן ברור, ובכך תגרמו לעובד להתחבר בצד הרגשי והערכי.

העובדים הם הלקוחות של הארגון, והארגון צריך להתייחס אליהם כך.
קחו את כל הכלים והמתודות של תחומי השירות והשיווק ותפעילו אותם בראיית עובד.
אתם כבר תראו את ההבדל!

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן