כללית – תכנון ארגונומי פונקציונלי מרפאות ומחלקות בתי החולים

מספר פרוייקטים בוצעו בקופת חולים כללית במספר בתי חולים ומרפאות שונות, בשיתוף עם אדריכל הקופה, אשר הביאו להתאמת הצרכים הפונקציונליים ולנוחות מקסימלית של אנשי הצוות, המטופלים והמשפחות.

  • הפרוייקטים כללו תיכנון פונקציונלי ארגונומי של עמדות עבודה כגון :
    עמדת רוקח
  • עמדת אחות
  • עמדת רופא
  • מחלקת ילדים
  • חדרי ניתוח
  • מחלקת פגיות
  • תכנון מערך כללי של מחלקת טיפול נמרץ

תוצאות:
בעקבות ההטמעת הפרויקטים דיוחו על ירידה משמעותית בפגיעות מערכת שריר שלד (גב, צוואר, כתפים).
עלייה בשביעות רצון צוות ומטופלים.
עלייה יעילות העבודה
עלייה באיכות שירות הלקוח

סיפורי לקוח נוספים

תהליכי עבודה ברשת הלבשה

האתגר: החברה נמצאת בתהליך שינוי מתמשך: העברת היצור לקבלן משנה בסין, התמודדות עם משלוחים לוגיסטיים, שינויים ניהוליים לאור חילופי דורות בחברה והרחבת רשת החנויות. מטרת הפרויקט: הנהלת החברה מבקשת לבחון את תהליכי העבודה בחברה ולהגדירם מחדש על בסיס נהלים כתובים.

קרא עוד »

חברת חשמל – אסטרטגיית שירות רב ערוצי, דיגיטציה

האתגר: גיבוש מדיניות שירות ותכנית עבודה ליישום המדיניות. הרקע לפרויקט, התמודדות עם חוסר שביעות רצון לקוחות מתיפקוד השרות בעת הפסקות חשמל (סערות) ובכלל. זמינות השרות הטלפוני בחח”י גבוהה. אף על פי כן, בשביל שיפור השרות וחוויית הלקוח, זמינות לא מספיקה. נדרשות טכנולוגיות ותהליכים חדשניים, פורצי דרך.

קרא עוד »

טבע תעשיות פרמצבטיות- יישום אסטרטגיית “0 עצירות”

מטרת הפרויקט: במקביל לניהול הייצור, הוחלט לנהל את ה- EHS בטבע במטרה להגיע למצויינות: “0” עצירות שגורמות להפרעות לייצור ולנזקים לפרט, לציוד ולסביבה. שיפור בבטיחות העובדים לצד חסכון בעלויות בגין העדרויות עובדים, נזקים למכונות ומתקנים, פרמיות ביטוחיות וקנסות בגין ליקויי איכות הסביבה.

קרא עוד »
בנק לאומי – תכנון מרכז מזומנים

תכנון מרכז המזומנים של הבנק , בוצע בשילוב עם אדריכל הבנק. התכנון הביא לשימוש וניצול המרחב הקיים בצורה פונקציונלית מיטבית. בעקבות תיכנון פונקציונלי מתקדם נוצר ניצול מקסימלי של שטח המרכז. התכנון החודש איפשר הגדלת מספר עמדות העבודה ועמידה בכל צורכי הבנק.

קרא עוד »
רשת מלונות שרתון

הקמת מערכת ניהול ידע במרכז ההזמנות הרישתי של שרתון ישראל. במהלך ההקמה הוגדרה אסטרטגית ניהול ידע ועולמות התוכן לשלושת המוקדים השונים במרכז ההזמנות.

קרא עוד »
תהליך רכש מחשוב למוסדות החינוך ברשות מקומית – בחינה ארגונית והמלצות

מטרת הפרויקט: זיהוי נקודות התורפה העיקריות בתהליך רכש מחשוב למוסדות החינוך הרשות המקומית, השוואה (Benchmarking) של המצב לרשויות מקומיות אחרות, גיבוש המלצות לשיפור לצורך יישום והטמעה של השינוי הנדרש. כתוצאה מהפרויקט בוצעו שינויים פרסונליים, שולב ייעוץ פדגוגי בתהליך הייזום והאישור של דרישות הרכש, והוכנסו שינויים בנהלי העבודה.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן