כללית – תכנון ארגונומי פונקציונלי מרפאות ומחלקות בתי החולים

מספר פרוייקטים בוצעו בקופת חולים כללית במספר בתי חולים ומרפאות שונות, בשיתוף עם אדריכל הקופה, אשר הביאו להתאמת הצרכים הפונקציונליים ולנוחות מקסימלית של אנשי הצוות, המטופלים והמשפחות.

  • הפרוייקטים כללו תיכנון פונקציונלי ארגונומי של עמדות עבודה כגון :
    עמדת רוקח
  • עמדת אחות
  • עמדת רופא
  • מחלקת ילדים
  • חדרי ניתוח
  • מחלקת פגיות
  • תכנון מערך כללי של מחלקת טיפול נמרץ

תוצאות:
בעקבות ההטמעת הפרויקטים דיוחו על ירידה משמעותית בפגיעות מערכת שריר שלד (גב, צוואר, כתפים).
עלייה בשביעות רצון צוות ומטופלים.
עלייה יעילות העבודה
עלייה באיכות שירות הלקוח

סיפורי לקוח נוספים

בנק ישראל

ציטוט מדבריה של פנינה קרן, ראש חטיבת משאבי אנוש ומנהל בבנק ישראל על Ergo: “מעורבות החברה סייעה לנו לייצר מודל עבודה שתוך זמן קצר הוכיח עצמו כנכון ויעיל. כמו כן, תוך כדי העבודה יצרה לנו החברה מודל קצר וחכם לקבלת החלטה על תוספת תקנים – מודל שמוכיח עצמו כיעיל בקבלת החלטות מהירות. מאוד ממליצה על העבודה איתם”​​.

קרא עוד »

אפיון מערכת תהליכית בחברת ביטוח גדולה

בחברת ביטוח מהמובילות במשק עלה הצורך בהחלפת מערכת ניהול תהליכים תפעוליים פוליסות המערכת. המערכת התפעולית שנבחרה הינה מערכת WF התהליכים – בחינה בהיבט תהליכי של End to End, והתייחסות לכל התחנות והגורמים אשר נוגעים בתהליך עד לסיומו.

קרא עוד »

אדמה מכתשים – ליווי ארגונומי פונקציונלי בתכנון מעבדות מתקנים ומערכי עבודה

מטרות הפרויקט: איפיון אופטימלי של המערך ועמדות העבודה תוך בחינת הצרכים הפונקציונליים, תהליכי העבודה, זרימת עובדים וחומר, אמצעי שינוע, צרכי אחסון וכדומה. כל זאת על מנת להביא, יעילות מרבית בסביבות העבודה השונות, תוך הקפדה על בריאות ונוחות המשתמשים. בנוסף, ליווי ביצוע מעקב ובקרה עם צוות המתכננים.

קרא עוד »
חברת חשמל – אסטרטגיית שירות רב ערוצי, דיגיטציה

האתגר: גיבוש מדיניות שירות ותכנית עבודה ליישום המדיניות. הרקע לפרויקט, התמודדות עם חוסר שביעות רצון לקוחות מתיפקוד השרות בעת הפסקות חשמל (סערות) ובכלל. זמינות השרות הטלפוני בחח”י גבוהה. אף על פי כן, בשביל שיפור השרות וחוויית הלקוח, זמינות לא מספיקה. נדרשות טכנולוגיות ותהליכים חדשניים, פורצי דרך.

קרא עוד »
ארגון לאומי לחיזוק העליה לארץ

מטרת הפרויקט: הפרויקט נועד להקים מערכת מדדים ויעדים (Balanced Scorecard) לארגון, שתגזר מהאסטרטגיה הארגונית ותסייע להוציא אותה לפועל. מערכת המדדים והיעדים תאפשר להנהלה בקרה טובה על מימוש האסטרטגיה והשימוש בתקציב הארגוני.

קרא עוד »
שיפור ביצועים והתייעלות כספים בבנק מוביל

לצורך התמודדות בשוק התחרותי ועמידה ביעדים העסקיים, הבנק הגדיר אסטרטגיה רב שנתית, הכוללת הובלת מהלכי התייעלות במטה ובסניפים, תוך ייעול מצבת כח האדם. ארגו התבקשה לבחון את הפעילויות בחטיבת הכספים תוך זיהוי הזדמנויות להתייעלות ושיפור של הביצועים הקיימים.

קרא עוד »
לאומי שירותי שוק ההון – שיפור וייעול תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון

לאומי שירותי שוק ההון, חברת בת של בנק לאומי – מטפלת בעשרות אלפי תהליכים בחודש, כאשר כל תהליך מלווה במספר מסמכים, חלקם מסמכי לקוח וחלקם מסמכים תפעוליים פנימיים. החברה הייתה מעוניינת לשפר ולייעל את תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון בשלבים – דפוס, סריקה, מפתוח, שינוע, גניזה, ביעור ומה שביניהם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן