כנס GENESYS בנושא חווית לקוח תוך יישום בינה מלאכותית

השבוע השתתפנו בכנס השנתי של חברת GENESYS. נושא הכנס השנה היה חווית לקוח תוך יישום בינה מלאכותית.
כמו בכל שנה הכנס חידש ועורר עניין, ואם נתחבר לפוסטים קודמים שפרסמנו בנושא דיגיטציה ארגונית,
גם הכנס של GENESYS התרכז בחשיבות השילוב בין בינה מלאכותית לבינה אנושית ובכך ששילוב ויישום נכון בין שני הערוצים (מסע לקוח אחד) הוא השילוב המנצח לשיפור ומקסום חוויית הלקוח מהממשק עם החברה.
נושא נוסף שעלה בכנס ושקרוב ללבנו, הוא שיפור מצויינות תפעולית בשירות וחווית הלקוח באמצעות כלים ליכולת חיזוי ניתוב פניות לערוצי השירות השונים ולנציגים השונים כך שהערך ללקוח ימוקסם.
היה מהנה ובהחלט מעורר מחשבה.
תודה לכם –  GENESYS

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן