מאמרו של דר’ נחום פוספלד פורסם בכתב העת “עניין של גישה”,
לקראת 20 שנה לחוק הנגישות

“מומחה המתמצא היטב בתחומי הניהול, התפעול ושירות הלקוחות בארגונים, כולל בתחום הנגישות, יכול להבחין מיד בכך שכ- 90% מההתאמות הנדרשות בארגון לצורך הנגשת השירותים ללקוחות עם מוגבלות, רלוונטיות גם לכל לקוח אחר. רובן ככולן עוסקות במושגים ה”חמים” ביותר בעולם המכירות ושירות הלקוחות: ”רמת שירות”, ”חוויית לקוח”, ”מסע הלקוח” ועוד”.

מתוך מאמרו של דר’ נחום פוספלד, מומחה להנדסת גורמי אנוש ונגישות, שותף ויועץ ב- ERGO, שפורסם בכתב העת “עניין של גישה”, לקראת 20 שנה לחקיקת חוק הנגישות.

הקליקו למאמר המלא: הנגשת השירות בארגונים עבור לקוחות עם מוגבלות – “עניין של גישה”

 

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן