כיצד נמנף את המציאות העסקית והארגונית החדשה?

שולי עוזרי, מנכ”ל ERGO Consulting Group​:
“בעיניי, המפתח הוא איזון – בין עבודה מרחוק לעבודה במשרד, בין מפגשים פרונטאליים לוירטואליים, בין גמישות לסדר.
תמיד – איזון!
אין ספק שמצב קיצון לא טוב לאף אחד, אבל אם הוא כבר עוטף אותנו אז בואו נתחקר אותו, נלמד ממנו, נפיק תובנות ונוביל לשינוי.
כמו שצ’רצ’יל אמר: “אף פעם אסור להחמיץ משבר טוב”.
המשבר הזה פותח לנו את העיניים ומאפשר לנו לערער על הנחות יסוד ארגוניות, וזאת האחריות שלנו למנף את המציאות העסקית והארגונית החדשה.
לדוגמא: במערכי שירות ותפעול – למה לא לשלב העסקת עובדים מרחוק לפי שעות, בדיוק בזמני העומס (גם אם זה רק לשלוש שעות ביום, במשמרות כמובן) – מביא ליעילות תפעולית, העלאת יחס תפוקה-תשומה, צמצום זמני נסיעה, גמישות העסקה, שיפור שביעות רצון עובדים, העלאת ותק העובדים ועוד.

באחריותנו כמנהלים למצוא את התמהיל הנכון של עבודה מרחוק כמענה לצורכי הארגון, צורכי ויכולות ההון האנושי, היכולות הטכנולוגיות, והמציאות הסביבתית.

עכשיו זה הזמן להתארגנות מחדש.
דברו איתנו ונוביל יחד אתכם את השינוי”.

* ליצירת קשר, הקליקו כאן.

 

גלילה לראש העמוד