מודל איוש משמרות רופאים בחדרי לידה בבית חולים במרכז הארץ

פרופיל לקוח:
מחלקת יולדות בבית חולים בינוני בגודלו במרכז הארץ. הפעילות הרלוונטית כוללת:

  • תפעול חדר מיון יולדות, המקבל את היולדות המגיעות לבדיקות או ללידה.
  • תפעול חדרי הלידה עצמם.
  • תפעול חדרי הניתוח לניתוחים קיסריים וניתוחים כירורגיים נוספים.

במחלקה עובדים 2 מומחים (אחד מהם מנהל חדר לידה) ו-3 מתמחים. אך בפועל עובדים 50 רופאים בתורנויות במחלקה זו.
היקף הפעילות: כ- 650 לידות בחודש.

האתגר:
התמודדות עם משך טיפול משתנה בין הרופאים השונים וכן משך אותו טיפול של אותו רופא – בזמנים שונים של המשמרת. בנייה נכונה של הפעילויות המרכיבות את סוגי הלידה השונים על מנת לאפשר תקינה המייצגת את המצב בשטח.

מטרות הפרויקט:
תקינת רופאים בחדרי לידה במשמרת ותקינת מספר רופאים ללידה

מתודולוגיה:

  • ראיונות עם הרופאים עצמם ועם ממשקי העבודה – רופאים מרדימים, אחיות וכו.
  • ביצוע תצפיות לאורך 48 שעות במצטבר.
  • יצירת תפריט פעילויות.
  • בניית סל הפעילויות המרכיב כל סוג של לידה.
  • תקנון על בסיס משך הזמן המצטבר הנדרש לכל סוג לידה ועל בסיס התפלגות הלידות בבית החולים.

תוצאות:
מודל חיזוי דינמי המאפשר להכניס את נתוני בית החולים: היקף פעילות, התפלגות סוגי לידות ולקבל את מספר הרופאים הנדרש.

מאמרים:
תקינת כח אדם ותכנון של המשאב האנושי – כלים להתייעלות ושיפור הפריון – מאת רתם ירקוני, מנהלת, שותפה ויועצת בכירה ב- ERGO

סיפורי לקוח נוספים

בנק לאומי – פתרונות ניהול ידע

בחודשים האחרונים מלווה חברת ארגו את בנק לאומי הן כיועצים והן ביישום פתרונות ניהול ידע בסביבת שרפוינט.
הפרויקט כולל בין השאר הסבות מקומיוג׳ן לשרפוינט תוך מתן מענה להיבטים טכנולוגיים ומתודולוגיים.
לתחושתנו ארגו הנו שותף משמעותי לדרך, לאתגרים ולפתרונות.

קרא עוד »

פסגות – הקמה והטמעה של מערכת ניהול ידע במוקד השירות

הקמה והטמעה של מערכת ניהול ידע במוקד השירות של פסגות קופות גמל, להשגת היעדים הבאים: הגדלת עצמאותו ויכולותיו של הנציג, מתן מענה מקצועי ברמה אחידה ומוגדרת לפונים, הקטנת מספר השיחות החוזרות למוקד וקיצור זמן שיחה במוקד השירות.

קרא עוד »

מכללת אפקה

Ergo ליוותה וביצעה פרויקט בנושא “אבחון מנהל הסטודנטים” במכללת אפקה – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב.

קרא עוד »

רשת מלונות שרתון

הקמת מערכת ניהול ידע במרכז ההזמנות הרישתי של שרתון ישראל. במהלך ההקמה הוגדרה אסטרטגית ניהול ידע ועולמות התוכן לשלושת המוקדים השונים במרכז ההזמנות.

קרא עוד »
הערכת אפקטיביות פרויקט הדרכת בטיחות שבוצע במשקים חקלאיים

מטרת הפרויקט: לענות על השאלה – האם פרויקט ההתערבות היה אפקטיבי? מה הייתה רמת ההשפעה של פעולת ההתערבות על רמת הבטיחות במשקים? הפרויקט הסתיים והוכיח כי המתודולוגיה שיושמה בו להערכת אפקטיביות פעולת ההתערבות היתה ישימה, ונתנה אינדיקציות טובות לכדאיות ההשקעה בפרויקט ההתערבות (עלות-תועלת).

קרא עוד »
רשת מלונות שרתון

הקמת מערכת ניהול ידע במרכז ההזמנות הרישתי של שרתון ישראל. במהלך ההקמה הוגדרה אסטרטגית ניהול ידע ועולמות התוכן לשלושת המוקדים השונים במרכז ההזמנות.

קרא עוד »
בנק ישראל

ציטוט מדבריה של פנינה קרן, ראש חטיבת משאבי אנוש ומנהל בבנק ישראל על Ergo: “מעורבות החברה סייעה לנו לייצר מודל עבודה שתוך זמן קצר הוכיח עצמו כנכון ויעיל. כמו כן, תוך כדי העבודה יצרה לנו החברה מודל קצר וחכם לקבלת החלטה על תוספת תקנים – מודל שמוכיח עצמו כיעיל בקבלת החלטות מהירות. מאוד ממליצה על העבודה איתם”​​.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן