מוזמנים/ות להרצאתה של רתם ירקוני,
על השפתען של הרשתות החברתיות בתחום שירות הלקוחות בארגון

בעולם בו הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד משגרת חיינו, משתנים חוקי המשחק בתחום שירות הלקוחות.
מאזני הכוח נוטים לצידם של הלקוחות, שמודעים יותר מאי-פעם לצרכיהם ודורשים את השירות המקסימלי, בתוך זירת הרשתות הפרוסה לעיני כל.

אם כן, מהי ההשפעה על ערוצי השירות הקלאסיים בארגון וכיצד מתמודדים עם האתגר שמציבות הרשתות בתחום השירות?
האם ריבוי הערוצים משפיע על הארגון כולו?

זאת ועוד, בהרצאתה הייחודית של רתם ירקוני מ-ERGO, מנהלת-שותפה, יועצת ומומחית לתהליכי שיפור והתייעלות בשירות לקוחות, שתהיה חלק מסגל המרצים המומחים בועידה המקצועית ה-22 לחוויית לקוח ושירות לקוחות בישראל (25-26.11.19).
לפרטים והרשמה:
הועידה המקצועית ה-22 לחוויית לקוח ושירות לקוחות בישראל

מצפים לכם/ן!

רתם ירקוני
social media
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן