מי מפחד ממהפכת הרשתות החברתיות בשירות הלקוחות?
 מאמרו של ניצן אפק, יועץ ב – ERGO

“הודות לדיגיטל ולמהפכת המידע המתרחשת לנגד עינינו, לקוחות מצפים לקבל את מה שהם רוצים, מתי שהם יבחרו ובאיזו דרך שירצו”.
אם כן – כיצד הלקוח יחווה שירות מהיר, זמין, מקצועי ואישי יותר ואף יוכל לפנות לנותן השירות בכל דרך שבה יבחר?
ובאיזה אופן ישדרג הארגון את המוניטין שלו, יספק ערך חדש בשוק ביחס למתחרים ויפחית את עלויות התפעול שלו?
כל זאת ועוד, במאמרו של ניצן אפק, יועץ ב- ERGO, שפורסם במגזינים: אנשים ומחשבים ו-סטטוס.

ניצן אפק
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן