רתם ירקוני, מנהלת-שותפה ב-ERGO,
הרצתה בוועידת ישראל לחוויית לקוח ושירות לקוחות

“אם יש משהו אחד שאני רוצה שתיקחו מההרצאה הזו, זה שהגיע הזמן להגדיר לכל הערוצים הדיגיטליים והרשתות החברתיות סטנדרט שירות וחוויית לקוח. כל הדברים שהגדרתם עבור הערוצים המסורתיים (טלפון, תקשורת כתובה וקבלת קהל), רלוונטיים גם לערוצי הדיגיטלי והרשתות החברתיות:
מי הלקוחות? אילו שירותים רוצים לתת בכל ערוץ? מי אחראי על מתן השירות בכל ערוץ? מה רמת השירות הרצויה? סגירת מעגל טיפול, שירות יוזם, דיגיטציה של תהליכים ועוד ועוד.
תתחילו ותגלו עולם שירות מרתק שרק מחכה לטיפול שלכם!”

מתוך ההרצאה, בוועידת ישראל לחוויית לקוח ושירות לקוחות, של רתם ירקוני, מנהלת-שותפה ב-ERGO, יועצת ומומחית לתהליכי שיפור והתייעלות בשירות וחוויית לקוח.

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן