פרופיל לקוח
חברה המשווקת, מפיצה ומנגישה תרופות וטכנולוגיות חדשניות.
מטרת הפרויקט
שיפור אפקטיביות מערך השירות והרפואה בבית (טלפוני, דיגיטלי, אחיות עד הבית).
החברה מעוניינת לשפר את השירות ללקוחות, לייעל את תהליכי העבודה ולהרחיב את הפעילות העסקית.
מתודולוגיה
מיפוי מצב קיים והצפת הזדמנויות לשיפור במספר היבטים: שיטת הפעלה, קונסולידציה של מערכים, דיגיטציה של תהליכי עבודה, שיפור ממשקים, דיגיטציה של מסמכים, מודל חלוקת מטופלים לפי פריסה גיאוגרפית, שיפור ניהול ובקרה, שיפור מערכות מידע תומכות ועוד.
תועלות עיקריות צפויות
- חסכון של כ- 35% במשאבים מושקעים
- עליה של כ- 20% בתפוקות
- עליה של כ- 30% ברווח הגולמי
- ניתוב של כ- 15% מעבודת אחיות מקצועיות לאחריות נציגי השירות, ללא תוספת משאבים במערך השירות
- שיפור גמישות תפעולית תוך שימוש בכלי שיבוץ דינמי מבוסס פרמטרים וחוקים עסקיים
- שיפור השירות ללקוחות
- צמצום טעויות וסיכונים
- שיפור ניהול ובקרה