“שישה צעדים להובלת שינוי דיגיטלי עם תוצאות” –
מאמרה של שולי עוזרי, מנכ”ל ERGO 

“תמצית השינויים הדיגיטליים, מתבטאים למעשה בפעילות רוחבית מרכזית אשר מעצבת מחדש את כלל הארגון ברמות השונות.
לכן, כדי לבצע את השינוי באופן מקצועי ונכון צריך לבחון ולהבין את הפער הדיגיטלי גם במסע הלקוח והמפגש שלו עם הערוצים השונים (הדיגטליים ואלה שלא) וגם במסע העובד שהוא חשוב ומהותי מאוד”.

מתוך מאמרה של שולי עוזרי, מנכ”ל ERGO – “שישה צעדים להובלת שינוי דיגיטלי עם תוצאות”, שפורסם במגזין “שרשרת האספקה” ובאתר “אנשים ומחשבים”.

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן