תהליכי עבודה ברשת הלבשה

פרופיל לקוח: חברה ליצור ומכירה של בגדים בבעלות ובניהול משפחתי. בשנים האחרונות החברה עוברת שינוי משמעותי: בעבר הבגדים נתפרו במתפרת החברה בישראל וכיום היצור מתבצע בקבלנות משנה בסין. החברה משווקת את הבגדים באמצעות מכירה סיטונאית לרשתות גדולות ולחנויות קמעונאיות ובאמצעות מכירה ישירה בחנויות רשת שבבעלותה. בכוונת החברה להגדיל את מספר החנויות שבבעלותה.

האתגר: החברה נמצאת בתהליך שינוי מתמשך: העברת היצור לקבלן משנה בסין, התמודדות עם משלוחים לוגיסטיים, שינויים ניהוליים לאור חילופי דורות בחברה והרחבת רשת החנויות.

מטרת הפרויקט: הנהלת החברה מבקשת לבחון את תהליכי העבודה בחברה, ולהגדירם מחדש על בסיס נהלים כתובים.

מתודולוגיה: אבחון ארגוני, בחינת תהליכי העבודה לרוחב הארגון ויצירת נהלי תפעול לחברה.

תוצאות:
תוצרים עיקריים של הפרויקט:
• יעול התהליכים – הגדלת התפוקה של כוח האדם הנתון.
• קיצור זמני התגובה של המחסן להכנת הזמנות לקוחות.
• שיפור השירות ללקוח לגבי מוצרים מוחזרים.
• פינוי זמנם של מנהלים לנהל.
• הקטנת כמות המלאי המת.
• הגדלת קיבולת האחסון של המחסן.
• יצירת גיבוי בין עובדים והקטנת התלות בעובדים מסוימים.
• תהליכי העבודה החדשים עוגנו, לראשונה, בנהלי עבודה רשמיים.

ציטוט: “הפרויקט אפשר לנו לגעת בנושאים שמעולם לא בחנו. פשוט עשינו את הדברים מכוח ההרגל שנוצר ולא בהכרח בשיטה הנכונה והמתאימה לחברה שלנו.”

סיפורי לקוח נוספים

בנק ירושלים – שיפור אפקטיביות תהליך אישור ומתן משכנתא

הבנק פועל בשוק תחרותי מאוד ומעוניין לשפר את אפקטיביות תהליך אישור ומתן ההלוואה, העלאת המכירות ושיפור השירות ללקוח. המטרה: שיפור ודיגיטציה של תהליך מתן משכנתאות – משלב הליד ועד להכנת תיק מושלם לחתימה ומתן ההלוואה ללקוח.

קרא עוד »

בחינת כדאיות תפעולית

בעיתונות הכלכלית עולים פרסומים רבים אודות רכישות ומיזוגי חברות (M&A), זאת בנוסף לעסקאות ענק, הזוכות לחשיפה נרחבת. ידיעות אלה מפורסמות בעיקר לאחר השלמת עסקאות, המהוות תהליך ארוך הכולל בחינות כלכליות, משפטיות ואף תפעוליות. עיסקת A&M רוויית סיכונים. הנתונים הפיננסיים, אינם משקפים היטב את הארגון ואת הפוטנציאל הגלום בעיסקה.

קרא עוד »

לאומי שירותי שוק ההון – שיפור וייעול תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון

לאומי שירותי שוק ההון, חברת בת של בנק לאומי – מטפלת בעשרות אלפי תהליכים בחודש, כאשר כל תהליך מלווה במספר מסמכים, חלקם מסמכי לקוח וחלקם מסמכים תפעוליים פנימיים. החברה הייתה מעוניינת לשפר ולייעל את תהליך הטיפול וזרימת המסמכים בארגון בשלבים – דפוס, סריקה, מפתוח, שינוע, גניזה, ביעור ומה שביניהם.

קרא עוד »

שיפור ביצועים והתייעלות כספים בבנק מוביל

לצורך התמודדות בשוק התחרותי ועמידה ביעדים העסקיים, הבנק הגדיר אסטרטגיה רב שנתית, הכוללת הובלת מהלכי התייעלות במטה ובסניפים, תוך ייעול מצבת כח האדם. ארגו התבקשה לבחון את הפעילויות בחטיבת הכספים תוך זיהוי הזדמנויות להתייעלות ושיפור של הביצועים הקיימים.

קרא עוד »

תמחיר ABC בבנק גדול

מטרות הפרויקט: גיבוש מתודולוגיה למדידה ואבחון עלויות שירותי הבנק ויישום המדידה לתמחור הפעילות. הפתרון שהציעה ארגו מבוסס על תמחיר בגישת ABC – Activity Based Costing, המתאים לתמחור הפעילות של יחידות מבצעות ויחידות מטה.

קרא עוד »
הערכת אפקטיביות פרויקט הדרכת בטיחות שבוצע במשקים חקלאיים

מטרת הפרויקט: לענות על השאלה – האם פרויקט ההתערבות היה אפקטיבי? מה הייתה רמת ההשפעה של פעולת ההתערבות על רמת הבטיחות במשקים? הפרויקט הסתיים והוכיח כי המתודולוגיה שיושמה בו להערכת אפקטיביות פעולת ההתערבות היתה ישימה, ונתנה אינדיקציות טובות לכדאיות ההשקעה בפרויקט ההתערבות (עלות-תועלת).

קרא עוד »
רפאל – תכנון עמדות ייצור והדרכת ארגונומיה בסביבת העבודה

אוה,ראש תחום ארגונומיה / הנדסת גורמי אנוש ומנהלת פרויקטים ב Ergo, שולבה באתרי רפאל השונים לתכנון ארגונומי של עמדות העבודה והדרכת עובדים. כל זאת על מנת לשפר את סביבת העובד תוך שיפור היעילות, נוחות וסביבת העבודה.​

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן