Photo by Igor Ovsyannykov on Unsplash

תהליכי עבודה ברשת הלבשה

פרופיל לקוח: חברה ליצור ומכירה של בגדים בבעלות ובניהול משפחתי. בשנים האחרונות החברה עוברת שינוי משמעותי: בעבר הבגדים נתפרו במתפרת החברה בישראל וכיום היצור מתבצע בקבלנות משנה בסין. החברה משווקת את הבגדים באמצעות מכירה סיטונאית לרשתות גדולות ולחנויות קמעונאיות ובאמצעות מכירה ישירה בחנויות רשת שבבעלותה. בכוונת החברה להגדיל את מספר החנויות שבבעלותה.

האתגר: החברה נמצאת בתהליך שינוי מתמשך: העברת היצור לקבלן משנה בסין, התמודדות עם משלוחים לוגיסטיים, שינויים ניהוליים לאור חילופי דורות בחברה והרחבת רשת החנויות.

מטרת הפרויקט: הנהלת החברה מבקשת לבחון את תהליכי העבודה בחברה, ולהגדירם מחדש על בסיס נהלים כתובים.

מתודולוגיה: אבחון ארגוני, בחינת תהליכי העבודה לרוחב הארגון ויצירת נהלי תפעול לחברה.

תוצאות:
תוצרים עיקריים של הפרויקט:
• יעול התהליכים – הגדלת התפוקה של כוח האדם הנתון.
• קיצור זמני התגובה של המחסן להכנת הזמנות לקוחות.
• שיפור השירות ללקוח לגבי מוצרים מוחזרים.
• פינוי זמנם של מנהלים לנהל.
• הקטנת כמות המלאי המת.
• הגדלת קיבולת האחסון של המחסן.
• יצירת גיבוי בין עובדים והקטנת התלות בעובדים מסוימים.
• תהליכי העבודה החדשים עוגנו, לראשונה, בנהלי עבודה רשמיים.

ציטוט: “הפרויקט אפשר לנו לגעת בנושאים שמעולם לא בחנו. פשוט עשינו את הדברים מכוח ההרגל שנוצר ולא בהכרח בשיטה הנכונה והמתאימה לחברה שלנו.”

סיפורי לקוח נוספים

פרויקט בנצ’מרק עבור בנק הפועלים

המטרה: ביצוע בנצ’מרק השוואתי לחברות שירותים פיננסיים בארץ. יחד עם זאת, על מנת לשאוב ידע מקצועי ותפיסות חדשות, נבחנו גם ארגונים מסקטורים נוספים. בנוסף בוצע מחקר ספרותי מעמיק בנושאים ומדדים אשר הוגדרו ביחד עם הלקוח, על מנת לזהות מגמות בתחום השירותים הפיננסיים בשוק המקומי והעולמי בכל אחד מתחומי הפעילות שהוגדרו.

קרא עוד »

בנק ירושלים – יישום והטמעת שיטת הפעלה היברידית

בנק ירושלים, לקוח ותיק וחשוב שלנו, לוקח צעד אמיץ לכיוון העתיד (Organization 2030), ואנו גאים מאוד להיות שותפים במסע המדהים הזה! יחד, אנו מתניעים תהליך משמעותי של שינוי, יישום והטמעת שיטת הפעלה היברידית, המשלבת עבודה מרחוק עם עבודה מהבית לרוחב מטה בנק ירושלים.

קרא עוד »

שיפור אפקטיביות מערך האדמיניסטרציה – ארגון רפואי גדול ומוביל

סמנכ”ל משאבי אנוש (ארגון רפואי גדול ומוביל): “הובלת הפרויקט במשותף ואף בהרמוניה על ידי מנהלת ותיקה ומקצועית מהארגון לצד יועצים מחברת ארגו, השיאה ערך מוסף משמעותי והובילה לתוצר איכותי המשלב ידע וניסיון מעמיקים מהשטח לצד פרקטיקות חדשות ורעננות. אין לי ספק שהשילוב בין השניים יתרום גם בהמשך ליישום חיובי של ההמלצות והשגת תועלות בכל הרבדים: ארגוני, תהליכי, כלכלי, מבני ורגשי ולניהול מיטבי והטמעה של השינויים הנדרשים”.

קרא עוד »

חברת ביטוח גדולה – אפיון ואוטומציה בתהליך התביעות

עולם תביעות הביטוח הוא מורכב מאוד ותוכנו כולל אלפי חוקים, סעיפים, החלטות ועוד. בעקבות מורכבות זו, שילבנו ב- ERGO כוחות בין יועצי ניהול הידע ויועצי ארגון ושיטות, וביצענו פרויקט רוחבי, מורכב ומוצלח של אפיון ואוטומציה בתהליכי התביעות בחברה.

קרא עוד »

בנק ירושלים – שיפור אפקטיביות תהליך אישור ומתן משכנתא

הבנק פועל בשוק תחרותי מאוד ומעוניין לשפר את אפקטיביות תהליך אישור ומתן ההלוואה, העלאת המכירות ושיפור השירות ללקוח. המטרה: שיפור ודיגיטציה של תהליך מתן משכנתאות – משלב הליד ועד להכנת תיק מושלם לחתימה ומתן ההלוואה ללקוח.

קרא עוד »
רכבת ישראל – הדרכות ארגונומיה למסילאים

הדרכות הארגונומיה כללו סקר ראשוני באיזור העבודה של המסילאים להבנת הפעילויות הנדרשות לביצוע, תנוחות עבודה, כלים בשימוש ובחינה ארגונומית של סביבת העבודה.
מטרת ההדרכה להעשיר את הידע ודרכי הפעולה בנושא ניטול ידני בקרב העובדים על מנת להביא לסביבת עבודה נטולת פגיעות ומפגעים כתוצאה מפעילות ידנית.

קרא עוד »
רפאל – תכנון עמדות ייצור והדרכת ארגונומיה בסביבת העבודה

אוה,ראש תחום ארגונומיה / הנדסת גורמי אנוש ומנהלת פרויקטים ב Ergo, שולבה באתרי רפאל השונים לתכנון ארגונומי של עמדות העבודה והדרכת עובדים. כל זאת על מנת לשפר את סביבת העובד תוך שיפור היעילות, נוחות וסביבת העבודה.​

קרא עוד »
חברת חשמל – אסטרטגיית שירות רב ערוצי, דיגיטציה

האתגר: גיבוש מדיניות שירות ותכנית עבודה ליישום המדיניות. הרקע לפרויקט, התמודדות עם חוסר שביעות רצון לקוחות מתיפקוד השרות בעת הפסקות חשמל (סערות) ובכלל. זמינות השרות הטלפוני בחח”י גבוהה. אף על פי כן, בשביל שיפור השרות וחוויית הלקוח, זמינות לא מספיקה. נדרשות טכנולוגיות ותהליכים חדשניים, פורצי דרך.

קרא עוד »
אדמה מכתשים – ליווי ארגונומי פונקציונלי בתכנון מעבדות מתקנים ומערכי עבודה

מטרות הפרויקט: איפיון אופטימלי של המערך ועמדות העבודה תוך בחינת הצרכים הפונקציונליים, תהליכי העבודה, זרימת עובדים וחומר, אמצעי שינוע, צרכי אחסון וכדומה. כל זאת על מנת להביא, יעילות מרבית בסביבות העבודה השונות, תוך הקפדה על בריאות ונוחות המשתמשים. בנוסף, ליווי ביצוע מעקב ובקרה עם צוות המתכננים.

קרא עוד »
Elop – תכנון עמדות עבודה וסקר סיכוניים ארגונומי

הפרויקט כלל בחינת עמדות עבודה בייצור ובהרכבות, שינוי ושיפור מצב קיים והגדרות לתכנון עתידי. בעקבות הצפת הבעיות הארגונומיות בארגון, הוחלט על ביצוע פרויקט ארגונומיה אשר כלל סקר סיכונים ארגונומי בעמדות העבודה ובחינת האירועים וימי ההיעדרות כתוצאה מפגיעות ארגונומיות.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד