ERGO תשתתף בכנס שירות וחווית לקוח
של המרכז הישראלי לניהול (המי”ל)

בשנת 2019, השירות וחווית הלקוח אינם מותרות.
ארגון הרוצה להיות תחרותי, אינו יכול להרשות לעצמו שלא לתת שירות טוב ללקוחותיו וחוויית לקוח מרעננת.
כדי לעמוד במשימה זו, הארגון צריך לאמץ אקלים שירות, להטמיע תהליכים התומכים בחוויית הלקוח ולמדוד את פעילותו גם בתחום השירות וחווית הלקוח.
ב- 20/5/2019, ניקח חלק בכנס שירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול (Hamil – המי”ל), ב- LAGO בראשון לציון.
נשמח לפגוש אתכם ולהרחיב עוד על תפיסת העולם שלנו בנושא ועל התחומים השונים בהם אנחנו יכולים לסייע גם לארגון שלכם.

* לפרטים והרשמה לכנס שירות וחווית לקוח של המי”ל, הקליקו כאן.

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן