איתור והתאמת טכנולוגיות לצרכים עסקיים
בחירה של הכנסת מערכת חדשה לארגון או החלפת מערכת מידע קיימת הינה תהליך מורכב הדורש בחינה מעמיקה של הצרכים העסקיים המתבססים על אסטרטגיה עתידית של הארגון והמצב הקיים בו הוא פועל. אל מול צרכים אלו נדרש לבחון את כלל החלופות הטכנולוגיות הרלוונטיות הזמינות בשוק ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר, אשר תואם לצורכי הארגון ובעל התכנות כלכלית (ROI).
כיצד זה מבוצע בפועל?
בשלב הראשון נמפה עם הלקוח את צרכי העסק. שלב זה כולל הבנה ראשונית של תהליכי העבודה, הצרכים הפוטנציאלים לשיפור והיעדים העסקיים הנדרשים. בתום שלב זה נבחר מהם הקריטריונים הקריטיים ביותר להשוואה בין החלופות הטכנולוגיות הקיימות בשוק, לדוגמה יכולות פונקציונליות נדרשות, אפשרות לשמירה בענן ועוד.
בשלב השני, נאתר חלופות טכנולוגיות אשר תואמות את צרכי הארגון, נבחן את ביקורות וציוני המערכות ב-Market Leader ונבצע Road show עם הספקים המובחרים. לאחר מכן, נשווה בין המערכות באופן מדיד, כולל הערכות ROI על מנת לזהות את הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר לצרכי העסק.
לאחר מכן, נשמח ללוות את הארגון בשלב ה- POC לטובת בחינה כי הפתרון אכן תואם את הצרכים והצפיות ממנו. ובשלב שלאחר מכן, ללוות בשלבי הגדרה ואפיון דרישות פונקציונליות למערכות מידע.