ארגון ושיטות (הנדסת תעשייה וניהול)

ERGO מאפיינת מיישמת ומטמיעה אצל לקוחותיה פתרונות אינטגרטיביים המשלבים היבטים הנדסיים, כלכליים, תפעוליים וארגוניים. על פי תפישתה של ארגו, מבוצע כל פרויקט בראיה כוללת של צורכי הארגון על מנת לספק ללקוח את הפתרון המתאים ביותר אשר “תפור למידותיו”. בפרויקטים המבוצעים על ידה משלבת ERGO מתודולוגיות שונות על מנת לספק ללקוח תוצר מוגמר ואיכותי אשר יביא לשיפור האפקטיביות העסקית של הלקוח.

מחלקת הנדסת תעשיה ב-ERGO מורכבת ממיטב היועצים בתחום הנדסת תעשיה וניהול אשר מביאים עימם ניסיון של למעלה מ – 20 שנה בתחום. יועצי ERGO הם מהנדסי תעשיה וניהול בעלי ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם תפיסות הניהול החדשניות המקובלות היום בעולם.

החטיבה מבצעת פרויקטים מסוגים שונים וביניהם, אבחון ארגוני כולל וביצוע רה-ארגון בגופים גדולים, מיפוי וניתוח תהליכים חוצי ארגון, אפיון מערכות CRM, יישום אסטרטגיה באמצעות סרגל הישגים מאוזן Balanced Score card, גיבוש אסטרטגיית שירות ואמנת שירות, תוך שיפור תהליכים בשירות, תקינת כוח אדם ושירות למדידת יעילות תפעולית, ניתוח עיסוקים מוכוון תפוקות, סקרי שביעות רצון ועוד.

גישתה הרב תחומית של ERGO מחייבת התייחסות לבעיות הארגוניות של לקוחותיה. מכיוון שכך משלבת ERGO בפרויקטים יועצים ארגוניים בעלי למעלה מ-20 שנות ניסיון אשר מלווים את הלקוחות בניהול השינוי (Change Management) והטמעתו.

על מנת לספק ללקוח את השירות הטוב ביותר מוגדרים לכל פרויקט מדדי הצלחה ברורים ומדידים שיאפשרו לבחון את הצלחת היישום והתועלת שהתקבלה מיישום הפרויקט. ERGO מקפידה על מצוינות ניהולית ותפעולית (OPEX) המניבה ערך מוסף לפרויקט.

על לקוחותינו נמנים גופי בנקאות רבים, חברות ביטוח, חברות תשתיות, ארגוני היי-טק וגופים ממשלתיים רבים.

פרויקט לדוגמא:
תהליך רכש מחשוב למוסדות החינוך ברשות מקומית – בחינה ארגונית והמלצות

גלילה לראש העמוד