פרויקט בנצ’מרק עבור בנק הפועלים 

פרופיל לקוח 
בנק הפועלים, מהמובילים בישראל. הארגון כולל סניפים בפריסה ארצית ומעניק שירותים למגזר הפרטי והעסקי. 

מטרת הפרויקט:  
ביצוע בנצ’מרק השוואתי לחברות שירותים פיננסיים בארץ. יחד עם זאת, על מנת לשאוב ידע מקצועי ותפיסות חדשות, נבחנו גם ארגונים מסקטורים נוספים. בנוסף בוצע מחקר ספרותי מעמיק בנושאים ומדדים אשר הוגדרו ביחד עם הלקוח, על מנת לזהות מגמות בתחום השירותים הפיננסיים בשוק המקומי והעולמי בכל אחד מתחומי הפעילות שהוגדרו.  

הפרויקט התמקד בתחומים הבאים: 

  • חטיבות טכנולוגיות 
  • תפעול והפעלת סניפים 
  • מוקדי שירות 
  • מערך אחורי (Back Office) 
  • מערך גבייה 
  • תכנון משרדים 

 

מתודולוגיה 

1. הגדרת נושאים ומדדים ברורים לבחינה והשוואה בכל תחום.
    דוגמאות למדדים שהוגדרו:
 

  • שיוך ארגוני 
  • מבנה הצוותים וכמות העובדים בצוות 
  • יחס עובדים מנהלים 
  • כמות שכבות ניהול 
  • כישורי העובדים וסמכויותיהם 
  • מגמות טכנולוגיות חדשות 
  • שיטות לפריסה וניהול סניפים

2. ביצוע מחקר בקרב ארגונים שונים בהתאם למדדים שהוגדרו. 
3.ביצוע מחקר ספרותי מעמיק.
4. איסוף ידע מניסיון יועצי ERGO.
5. גיבוש תוצאות המחקר והשוואת מדדי הלקוח ביחס למגמות בארץ ובעולם.
6. ריכוז המלצות וכיווני פעולה להמשך בהסתמך על תוצאות המחקר. 

תוצרים ותועלות לדוגמה:

  • הצפת פערים והזדמנויות לשיפור תשתיות ארגוניות 
  • הגדרת מפתחות כוח אדם, תפקידים וכישורים בצוותים בתחומים השונים 
  • הצגת שיטות ניהול חדשניות בהתאם למגמות בעולם תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות
  • בסיס משמעותי לקבלת החלטות ומיקוד פעולות הבנק לעתיד בהתאם למגמות והחלטות אסטרטגיות 

הצוות המקצועי שלנו ידע להתאים את תהליך המחקר והבנצ’מרק לצרכים שלכם.
צרו איתנו קשר

 

סיפורי לקוח נוספים

שיפור אפקטיביות מערך השירות והרפואה בבית – חברה לשיווק והפצת תרופות וטכנולוגיות חדשניות

החברה מעוניינת לשפר את השירות ללקוחות, לייעל את תהליכי העבודה ולהרחיב את הפעילות העסקית.
בין התועלות העיקריות הצפויות של הפרוייקט: חסכון של כ- 35% במשאבים מושקעים, עליה של כ- 20% בתפוקות, עליה של כ- 30% ברווח הגולמי.

קרא עוד »

פרויקט בנצ’מרק עבור בנק הפועלים

המטרה: ביצוע בנצ’מרק השוואתי לחברות שירותים פיננסיים בארץ. יחד עם זאת, על מנת לשאוב ידע מקצועי ותפיסות חדשות, נבחנו גם ארגונים מסקטורים נוספים. בנוסף בוצע מחקר ספרותי מעמיק בנושאים ומדדים אשר הוגדרו ביחד עם הלקוח, על מנת לזהות מגמות בתחום השירותים הפיננסיים בשוק המקומי והעולמי בכל אחד מתחומי הפעילות שהוגדרו.

קרא עוד »

בנק ירושלים – יישום והטמעת שיטת הפעלה היברידית

בנק ירושלים, לקוח ותיק וחשוב שלנו, לוקח צעד אמיץ לכיוון העתיד (Organization 2030), ואנו גאים מאוד להיות שותפים במסע המדהים הזה! יחד, אנו מתניעים תהליך משמעותי של שינוי, יישום והטמעת שיטת הפעלה היברידית, המשלבת עבודה מרחוק עם עבודה מהבית לרוחב מטה בנק ירושלים.

קרא עוד »

שיפור אפקטיביות מערך האדמיניסטרציה – ארגון רפואי גדול ומוביל

סמנכ”ל משאבי אנוש (ארגון רפואי גדול ומוביל): “הובלת הפרויקט במשותף ואף בהרמוניה על ידי מנהלת ותיקה ומקצועית מהארגון לצד יועצים מחברת ארגו, השיאה ערך מוסף משמעותי והובילה לתוצר איכותי המשלב ידע וניסיון מעמיקים מהשטח לצד פרקטיקות חדשות ורעננות. אין לי ספק שהשילוב בין השניים יתרום גם בהמשך ליישום חיובי של ההמלצות והשגת תועלות בכל הרבדים: ארגוני, תהליכי, כלכלי, מבני ורגשי ולניהול מיטבי והטמעה של השינויים הנדרשים”.

קרא עוד »

חברת ביטוח גדולה – אפיון ואוטומציה בתהליך התביעות

עולם תביעות הביטוח הוא מורכב מאוד ותוכנו כולל אלפי חוקים, סעיפים, החלטות ועוד. בעקבות מורכבות זו, שילבנו ב- ERGO כוחות בין יועצי ניהול הידע ויועצי ארגון ושיטות, וביצענו פרויקט רוחבי, מורכב ומוצלח של אפיון ואוטומציה בתהליכי התביעות בחברה.

קרא עוד »
ארגון לאומי לחיזוק העליה לארץ

מטרת הפרויקט: הפרויקט נועד להקים מערכת מדדים ויעדים (Balanced Scorecard) לארגון, שתגזר מהאסטרטגיה הארגונית ותסייע להוציא אותה לפועל. מערכת המדדים והיעדים תאפשר להנהלה בקרה טובה על מימוש האסטרטגיה והשימוש בתקציב הארגוני.

קרא עוד »
שיפור מערך הטפסים באירגון ממשלתי גדול

האתגר: הארגון מטפל בכל שנה בכ- 3.5 מיליון לקוחות, וחלק גדול מתהליך הטיפול בפניות השונות נעשה באמצעות טפסים. האתגר בפרויקט היה ביצירת ערך מוסף לארגון ולשרותים אותם מספק, ע”י הטפסים המשופרים, שיפור רמת השירות לאזרחים לקוחות הארגון, ושיפור תהליכים פנים ארגוניים המתבצעים באמצעות הטפסים.

קרא עוד »
מודל איוש משמרות רופאים בחדרי לידה בבית חולים במרכז הארץ

האתגר: התמודדות עם משך טיפול משתנה בין הרופאים השונים וכן משך אותו טיפול של אותו רופא – בזמנים שונים של המשמרת. בנייה נכונה של הפעילויות המרכיבות את סוגי הלידה השונים על מנת לאפשר תקינה המייצגת את המצב בשטח. מטרות הפרויקט: תקינת רופאים בחדרי לידה במשמרת ותקינת מספר רופאים ללידה.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד