אתגרים והזדמנויות בניהול מוקד
מאת: אסנת בר-נוי, שותפה ומנהלת תיקי לקוח בכירה ב- ERGO
בתקופה האחרונה זכינו ללוות מספר מוקדים בגיבוש אסטרטגיית שירות ושיטת הפעלה, המוקדים פעלו במגוון סקטורים (עיריות, קמעונאות, טכנולוגיה, פיננסים וכו’) ועולמות תוכן (שירות לקוחות, שירות טכנולוגי – פנים חברה, שירות טכנולוגי-חוץ חברה, גבייה ועוד).
עולם שירות הלקוחות מורכב ואין להתייחס אליו כמקשה אחת עם פתרונות זהים, ועל כן, ריכזנו עבורכם מספר נושאים שנדרש להתמקד בהם בעת הקמה או רצון לייעל ולשפר את המוקדים שמופעלים אצלכם או עבורכם.
בחרנו להציג את הנושאים בצורת שאלות, שאתם כארגון צריכים לשאול את עצמכם. התשובות יסייעו לכם לבצע את ההתאמות וההשקעות הנדרשות למוקדים אותם אתם מנהלים.
מי הם הלקוחות שלי? מה המאפיינים שלהם?
מה הסיכון העסקי במידה וניתן שירות לא טוב? והאם אפשר לכמת אותו?
האם סביבת העבודה של המוקד תומכת בניהול המוקד?
האם כל ערוצי תקשורת מול הלקוחות מסונכרנים?
מה רמת הידע הנדרשת במוקד בהתאם לסוג השירות הנדרש והאם לעובדים יש אותה?
האם “כלי העבודה” של המוקד מתאימים לאופן בו נרצה לתת שירות לקהל הלקוחות של המוקד?
האם המוקד מנוהל באופן נכון?
האם נכרתה אמנת שירות מוסכמת בין הארגון ולקוחותיו?
האם איכות השירות בעיני הלקוח נמדדת ומנותרת?
לסיכום, אנו ממליצים לכם, כמנהלי מוקדים, לבצע הערכה קפדנית ומדודה על כלל ההיבטים שמופיעים בצ’ק ליסט שפורט לעיל, בטרם קבלת החלטות לביצוע שינויים, הגדלות, הקטנות, השקעות בטכנולוגיה וכולי, וזאת כדי לוודא שהמהלכים שתבצעו יביאו למיקסום הערך והאימפקט שהמוקד שלהם יביא לארגון וללקוחותיו.
כתובתנו:
רח’ עתיר ידע 1, ת.ד 4
כפר סבא
טל’: 972-9-7444224+
פקס: 972-9-7444242+
כתובתנו:
רח’ עתיר ידע 1, ת.ד 4
כפר סבא
טל’: 972-9-7444224+
פקס: 972-9-7444242+
צרו איתנו קשר