Photo by Jonathan Francisca on Unsplash

חברה פיננסית גדולה – שיפור תהליכים וממשקי עבודה

מטרות הפרויקט:

  • שיפור תהליכים וממשקי עבודה במחלקה
  • שיפור SLA
  • צמצום עלויות סריקה ומפתוח
  • בחינת המשמעויות של שינוי ארגוני משמעותי ושינוי תפישת הפעלה

מתודולוגיה:

  • בחינת צורת ההפעלה של הסריקה והמפתוח – פנימי/ חיצוני
  • מיפוי וניתוח מפורט של תהליכי עבודה וממשקים, הטכנולוגיות שבשימוש וניתוח נתונים כמותיים רלוונטיים
  • בחינת המשמעויות כלכליות
  • הגדרת תכולת העבודה הנדרשת מספק חיצוני
  • הגדרת הדרישות הפונקציונאליות מספק חיצוני, בראייה עתידית של התייעלות כלכלית ותפעולית
  • כתיבת RFP הכולל דרישות פונקציונאליות מהספק החיצוני
  • הגדרת תהליכי עבודה חדשים, ממשקים ותחומי אחריות
  • הגדרת תפוקות נדרשות, רמות שירות (SLA) ורמת איכות
  • הגדרת כלי ניהול ובקרה פנימיים וחיצוניים
  • הגדרת דרישות לטכנולוגיות תומכות
  • הגדרת דרישות לאבטחת מידע, לניהול סיכונים ולהמשכיות עסקית
  • הגדרת צורת הפעלה מפורטת (פנימית וחיצונית) בהתאם לשינוי
  • ניהול תהליך הפניה לספקים חיצוניים
  • ניתוח השוואתי של מענה הספקים והמלצה ללקוח על ספק מועדף

תוצאות:

  • צמצום של כ- 40% בעלויות הסריקה והמפתוח
  • שיפור ועמידה ב- SLA המוגדר ללקוחות חיצוניים ופנימיים
  • שיפור זמנים בתהליך
  • שיפור ניהול ובקרה

סיפורי לקוח נוספים

הגדרת מדיניות של ניהול ובקרה של פרויקטים עסקיים בחברת ישראכרט

מיפוי צרכים והגדרת מדיניות מאקרו. משלב הייזום-האישור-התכנון המפורט והביצוע הגדרת תשתית ארגונית לניהול פרויקטים חוצי ארגון – הגדרת עיסוק מנהל הפרויקט ותחומי אחריות, הגדרת עיסוקים תומכים בארגון, הגדרה ובניה של קיט המסמכים לניהול הפרויקט באופן פרקטי וישים אשר תואם את יכולות הארגון.

קרא עוד »

פרוייקט התחדשות עירונית שהביא להכפלת יכולת החברה לטיפול בהזדמנויות ולקידום מואץ של שלבי התכנון

הפרוייקט החל בעקבות התרחבות החברה ושאיפה להובלתה בתחום “התחדשות עירונית” ועם זאת חוסר יכולת החברה למימוש הזדמנויות. לאחר ניתוח עסקי, הנדסי וארגוני – הוכפלה היכולת לטיפול בהזדמנויות על ידי הגדלת פרודוקטיביות העובדים, קודמו שלבי התכנון של הפרויקטים, וקודם מבנה ארגוני חדש הפועל בצורה יעילה יותר להשגת מטרות החברה.

קרא עוד »

פרוייקט להקמת תשתית ארגונית למיזוג תחומי הייזום והביצוע, מיצוב החברה כיזמית ומבצעת תוך הגדלת הרווחיות הכוללת

הפרוייקט החל מתוך רצון למצב את החברה כיזמית ומבצעת. היעדים של כל פעילות בנפרד, לא הביאו להשגת תוצאה אופטימלית ברמת החברה ומציאת דרכים להגדלת הרווחיות הכוללת. לאחר ניתוח עסקי, הנדסי וארגוני – ירדו עליות וגדלה רחווחיות החברה, צוצמה בירוקרטיה ניהולית ותפעולית והתייעלו תהליכי עבודה וממשקים בין התחומים תוך שיפור השירות וחויית הלקוח.

קרא עוד »

אבחון ארגוני ותקינת כ”א למחלקת הגביה בחברת ‘שלמה ביטוח’

החברה ביקשה לבחון את תהליכי העבודה ושיטת ההפעלה של כלל החברה לרבות מחלקת הגביה, לגבש המלצות סביב המבנה הארגוני של המחלקה, חלוקת העבודה ואופן העבודה מול הסוכנים, ייעול שיטות העבודה והגדלת עומק הגביה. בין תוצרי ותועלות הפרוייקט, זוהו תהליכים פוטנציאליים לשילוב דיגיטציה ואוטומציה לצורך שיפור וייעול העבודה, הוסדרו קווי שירות ותפעול ברורים בעולם הגבייה וקונסולידציה של מערכי השירות, בוצעה שליטה ובקרה טובים ויעילים יותר על פעילות הגביה ועוד.

קרא עוד »

פרוייקט התייעלות בחטיבת הכספים של יבואנית רכב מובילה

בעקבות צמיחה משמעותית בהיקפי המכירות, פעילות החברה העוסקת ביבוא ושיווק רכבים הורחבה. כדי לעמוד בהיקפי הפעילות, החברה בחרה לקיים מספר תהליכי התייעלות תפעולית בתהליכים שונים בחברה. בוצע מיקוד במחלקות חטיבת הכספים, אבחון תהליכי ליבה וזיהוי הזדמנויות לשיפור תוך הגדרת יעדי הפרויקט ויעדי המחלקות וכן גיבוש המלצות וליווי יישומן בפועל. תוצאות הפרוייקט הביאו לקיצור זמנים בתהליכי מחלקות הכספים, צמצום טעויות אנוש, שיפור חוויית לקוח ועוד.

קרא עוד »

הגדרת מודל הפעלה עסקי ותפעולי לפעילות ייחודית בחברה פיננסית מובילה

מדובר על פעילות ייחודית וחדשה עבור לקוחות חברה פיננסית מובילה, המאפשרת חשיפת בתי עסק לקהלי יעד רלוונטיים ומעניקה ללקוחות החברה הטבות ומבצעים ייחודיים. מאחר ופעילות זו איננה מבוססת על יכולות הליבה של החברה, ישנם אתגרים במימוש, ביצוע והשגת תוצאות אופטימליות. לכן בצענו תהליך ייעוצי אסטרטגי, תפעולי וארגוני, מקיף וממושך. תוצאותיו הביאו לדיוק המוצר והתאמתו לקהלי היעד, שיפור השירות וחווית הלקוח, שיפור וייעול התהליכים וניהולם וצמצום משאבים מושקעים – כ”א וטכנולוגיה.

קרא עוד »
בנק ישראל

בנק ישראל הציב לעצמו יעד שאפתני – לבנות וליישם תכנית עבודה תלת שנתית (2016-2018) לשיפור האפקטיביות של הבנק, תוך הטמעת תרבות ארגונית ודרך חיים של שיפור אפקטיביות מתמיד, ללא התפשרות על איכות ומקצועיות.
אנו ב-ERGO, נבחרנו ללוות את הבנק בהשגת היעד ולהוביל את המהלך בשיתוף כלל הנהלת הבנק.

קרא עוד »
מכללת אפקה

Ergo ליוותה וביצעה פרויקט בנושא “אבחון מנהל הסטודנטים” במכללת אפקה – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב.

קרא עוד »
שיפור תהליכי עבודה במחלקת ניירות ערך בבנק בישראל

תהליכי העבודה במחלקת ניירות ערך, באחד מהבנקים בישראל מתבצעים ברובם באופן ידני. הדבר יוצר ריבוי זמנים בתהליכים תפעוליים, ריבוי ניירת, סיכויים לטעויות אנוש ואיכות השירות ללקוח הקצה נפגעת. לאחר ראיונות עובדים, מיפוי תהליכים, זיהוי אתגרים מול לקוחות הקצה וממשקים פנימיים, גיבוש המלצות מותאמות ותיעדופן – שופרו תהליכים, צומצמו סיכויי טעויות אנוש, בוצע מיקוד במשימות הליבה ושופר השירות ללקוחות הקצה.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד