שרון בראל תמיר

ERGO בוועידה השנתית לאסטרטגיית ניהול הידע והמידע הארגוני- KMDM, בהפקת אנשים ומחשבים

הוועידה עסקה בנושאי דיגיטל ומגמות חדשות בניהול ידע וחדשנות. הצגנו דוכן, פגשנו לקוחות ונהנינו לפגוש קולגות. בסופו של דבר, בהובלת שינוי אמיתי – האנשים הם חלק משמעותי בסיפור, עוד לפני הטכנולוגיה.
ERGO – More than thechnology

קרא עוד »
שרון בראל תמיר

אסנת בר-נוי, מנהלת, שותפה ויועצת בכירה ב-ERGO, בכתבה שפורסמה באתר Israel Defense

אסנת בר נוי, מנהלת, שותפה ויועצת בכירה ב- ERGO סוקרת בכתבה שפורסמה ב- Israel Defense, עד כמה בניית תשתית ארגונית תומכת וגמישה, התואמת את קצב הגידול של החברה, מהווה בסיס משמעותי לצמיחה עסקית ולהגדלת ערך החברה.

קרא עוד »
שרון בראל תמיר

הנגשת שירותי הארגון ללקוחות עם מוגבלות – כתבה מאת דר’ נחום פוספלד, שותף, מייסד ומנהל ב- ERGO

החל מתאריך 1.11.2018, גם רשויות ציבוריות, המספקות שירותים לציבור, מחויבות על פי חוק במתן שירות מונגש ללקוחות עם מוגבלות. דר’ נחום פוספלד, שותף, מייסד ומנהל ב- ERGO, בכתבה באתר חשבים, על הנגשת שירותי הארגון ללקוחות עם מוגבלות. הקליקו.

קרא עוד »
ארגו הופכים את הידע בארגון לכוח
שרון בראל תמיר

ERGO – הופכים את הידע בארגון לכוח

ב ERGO אנו עוסקים בייעוץ ליישום והטמעת ניהול ידע בארגון, מגדירים את הדרישות הפונקציונליות והארגוניות, ומלווים את הלקוח בכל שלבי התהליך, היישום וההטמעה של המערכת, בדגש על השגת היעדים שהוגדרו. למידע ופרטים נוספים הקליקו.

קרא עוד »
שרון בראל תמיר

על יעדים ומדדים (Balanced Score Card)

ארגון שאינו מתואם, פועל כאוסף של יחידות שונות ולא כמערכת אחת המוכוונת להשגת היעדים. כתוצאה מכך, משאבים רבים מושקעים בכיוונים שאינם ממוקדים ביישום האסטרטגיה! יכולת המנהל להוביל לעמידה ביעדים אפשרית רק בעזרת תמונת מצב כוללת של רמת הביצוע מול היעדים, ואיזון עולמות התוכן הרלוונטיים בתחומי הכספים, הלקוחות, התפעול והמשאבים. אם כן, מהו הפתרון?

קרא עוד »
שרון בראל תמיר

חוק 6 דקות זוז – הזדמנות להוביל בשירות

בהמשך לסדרת הפוסטים שעלו בנושא חוק 6 דקות זוז – הזדמנות להוביל בשירות. בחודש מאי האחרון עברה הצעת חוק בכנסת לפיה בעוד מס’ חודשים יידרשו חברות וארגונים לתת מענה טלפוני ללקוחות תוך 6 דקות. אילו הזדמנויות החוק מייצר לארגונים השונים?

קרא עוד »

ERGO בוועידה השנתית לאסטרטגיית ניהול הידע והמידע הארגוני- KMDM, בהפקת אנשים ומחשבים

הוועידה עסקה בנושאי דיגיטל ומגמות חדשות בניהול ידע וחדשנות. הצגנו דוכן, פגשנו לקוחות ונהנינו לפגוש קולגות. בסופו של דבר, בהובלת שינוי אמיתי – האנשים הם חלק משמעותי בסיפור, עוד לפני הטכנולוגיה.
ERGO – More than thechnology

קרא עוד »

אסנת בר-נוי, מנהלת, שותפה ויועצת בכירה ב-ERGO, בכתבה שפורסמה באתר Israel Defense

אסנת בר נוי, מנהלת, שותפה ויועצת בכירה ב- ERGO סוקרת בכתבה שפורסמה ב- Israel Defense, עד כמה בניית תשתית ארגונית תומכת וגמישה, התואמת את קצב הגידול של החברה, מהווה בסיס משמעותי לצמיחה עסקית ולהגדלת ערך החברה.

קרא עוד »

הנגשת שירותי הארגון ללקוחות עם מוגבלות – כתבה מאת דר’ נחום פוספלד, שותף, מייסד ומנהל ב- ERGO

החל מתאריך 1.11.2018, גם רשויות ציבוריות, המספקות שירותים לציבור, מחויבות על פי חוק במתן שירות מונגש ללקוחות עם מוגבלות. דר’ נחום פוספלד, שותף, מייסד ומנהל ב- ERGO, בכתבה באתר חשבים, על הנגשת שירותי הארגון ללקוחות עם מוגבלות. הקליקו.

קרא עוד »
ארגו הופכים את הידע בארגון לכוח

ERGO – הופכים את הידע בארגון לכוח

ב ERGO אנו עוסקים בייעוץ ליישום והטמעת ניהול ידע בארגון, מגדירים את הדרישות הפונקציונליות והארגוניות, ומלווים את הלקוח בכל שלבי התהליך, היישום וההטמעה של המערכת, בדגש על השגת היעדים שהוגדרו. למידע ופרטים נוספים הקליקו.

קרא עוד »

על יעדים ומדדים (Balanced Score Card)

ארגון שאינו מתואם, פועל כאוסף של יחידות שונות ולא כמערכת אחת המוכוונת להשגת היעדים. כתוצאה מכך, משאבים רבים מושקעים בכיוונים שאינם ממוקדים ביישום האסטרטגיה! יכולת המנהל להוביל לעמידה ביעדים אפשרית רק בעזרת תמונת מצב כוללת של רמת הביצוע מול היעדים, ואיזון עולמות התוכן הרלוונטיים בתחומי הכספים, הלקוחות, התפעול והמשאבים. אם כן, מהו הפתרון?

קרא עוד »

חוק 6 דקות זוז – הזדמנות להוביל בשירות

בהמשך לסדרת הפוסטים שעלו בנושא חוק 6 דקות זוז – הזדמנות להוביל בשירות. בחודש מאי האחרון עברה הצעת חוק בכנסת לפיה בעוד מס’ חודשים יידרשו חברות וארגונים לתת מענה טלפוני ללקוחות תוך 6 דקות. אילו הזדמנויות החוק מייצר לארגונים השונים?

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד