פרופיל לקוח
בנק הפועלים, מהמובילים בישראל. הארגון כולל סניפים בפריסה ארצית ומעניק שירותים למגזר הפרטי והעסקי.
מטרת הפרויקט:
ביצוע בנצ’מרק השוואתי לחברות שירותים פיננסיים בארץ. יחד עם זאת, על מנת לשאוב ידע מקצועי ותפיסות חדשות, נבחנו גם ארגונים מסקטורים נוספים. בנוסף בוצע מחקר ספרותי מעמיק בנושאים ומדדים אשר הוגדרו ביחד עם הלקוח, על מנת לזהות מגמות בתחום השירותים הפיננסיים בשוק המקומי והעולמי בכל אחד מתחומי הפעילות שהוגדרו.
הפרויקט התמקד בתחומים הבאים:
- חטיבות טכנולוגיות
- תפעול והפעלת סניפים
- מוקדי שירות
- מערך אחורי (Back Office)
- מערך גבייה
- תכנון משרדים
מתודולוגיה
1. הגדרת נושאים ומדדים ברורים לבחינה והשוואה בכל תחום.
דוגמאות למדדים שהוגדרו:
- שיוך ארגוני
- מבנה הצוותים וכמות העובדים בצוות
- יחס עובדים מנהלים
- כמות שכבות ניהול
- כישורי העובדים וסמכויותיהם
- מגמות טכנולוגיות חדשות
- שיטות לפריסה וניהול סניפים
2. ביצוע מחקר בקרב ארגונים שונים בהתאם למדדים שהוגדרו.
3.ביצוע מחקר ספרותי מעמיק.
4. איסוף ידע מניסיון יועצי ERGO.
5. גיבוש תוצאות המחקר והשוואת מדדי הלקוח ביחס למגמות בארץ ובעולם.
6. ריכוז המלצות וכיווני פעולה להמשך בהסתמך על תוצאות המחקר.
תוצרים ותועלות לדוגמה:
- הצפת פערים והזדמנויות לשיפור תשתיות ארגוניות
- הגדרת מפתחות כוח אדם, תפקידים וכישורים בצוותים בתחומים השונים
- הצגת שיטות ניהול חדשניות בהתאם למגמות בעולם תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות
- בסיס משמעותי לקבלת החלטות ומיקוד פעולות הבנק לעתיד בהתאם למגמות והחלטות אסטרטגיות
הצוות המקצועי שלנו ידע להתאים את תהליך המחקר והבנצ’מרק לצרכים שלכם.
צרו איתנו קשר
תכנים רלוונטיים: