איזון בין עבודה מהבית ועבודה מהמשרד

הטיפים שיובילו אתכם לשיפור פריון והתייעלות

 

  1. התאימו את השיטה לצורכי היחידה הארגונית והעיסוק –  אין שיטה אחת המתאימה לכל הארגון!
  2. התאימו את הארגון ותמהיל העבודה לטווח הארוך (שגרה), ולא למצב הקיצון שבו אנו נמצאים כיום.
  3. מצאו את התמהיל הנכון בין עבודה מהמשרד לעבודה מהבית, תוך התחשבות בתרבות הארגונית ובהון האנושי ותוך איזון בין הצרכים של הארגון, של היחידה, של העיסוק ושל העובד.
  4. העניקו לעובדים ולמנהלים כלים והכשרות לעבודה מרחוק, כגון: תקשורת בינאישית וצוותית, ניהול זמן ומשימות, סנכרון ובקרת תפוקות, אוריינות דיגיטלית, סל פעילויות חברתיות מרחוק ועוד.
  5. שיפור מתמיד – הגדירו מדדי הצלחה לשינוי (כמותיים ואיכותניים).
  6. היו אג’יליים (גמישים ומהירים) – בצעו ניטור שותף, הפיקו תובנות ובצעו התאמות ושינויים בהתאם ובזמן אמת.
  7. לא הכל חקוק בסלע. היו פתוחים לשינויים במהלך הדרך, גם אם הוחלט משהו שונה בתחילתה. לעתים קרובות, דברים שמגלים במהלך העבודה, נכונים יותר מאלו שתכננו מראש.

work from home
גלילה לראש העמוד