מתכוננים לשנה החדשה – תכניות עבודה ותקציב!

מתכוננים לשנה החדשה – תכניות עבודה ותקציב!
על מנת לאפשר את השגת החזון והאסטרטגיה הארגונית, על החברה לבצע תהליך סדור ברמה שנתית אשר יעריך וימדוד את הפעילויות הנדרשות לעמידה ביעדים העסקיים, תוך הבנה וכימות המשאבים (הון אנושי, כסף וכו’) הנגזרים מהן.
בניית תכניות עבודה שנתיות ותקציב, מצריכה השקעת תשומות רבות ומעורבות של בעלי העניין הרלוונטיים. כאשר התהליך אינו מבוצע בצורה תקינה, אנו עדים לפערים גדולים בין התכנון אל מול המצב בפועל, חוסר מיקוד בעיקר, ובזבוז שאינו מבוקר, או לחילופין שהמשאבים שהוקצו ליחידות אינם מספיקים ומשפיעים על אי עמידה ביעדי השיפור והצמיחה.

אנו מסייעים ללקוחותינו בגיבוש תהליך מתקדם לבניית תכניות עבודה ותקציב המותאם לצרכי החברה, תוך שיפור התקשורת ויצירת שפה משותפת בין בעלי העניין, הן בעת בניית התכנית והן בעת סנכרון ובקרה לאורך השנה, במטרה לתת מענה ולעמוד ביעדים העסקיים, לצמצם את הפערים ביחס לשלב התכנון ולהפחית הוצאות שלא לצורך.

תהליך בניית תכניות עבודה נכון מהווה כלי יעיל, איכותי ובעל ערך מוסף, כלי שמאפשר שיתוף, סנכרון, חדשנות, פיתוח ניהול ארגוני ועסקי.

גלילה לראש העמוד