חוק 6 דקות זוז – הזדמנות להוביל בשירות
בהמשך לסדרת הפוסטים שעלו בנושא חוק 6 דקות זוז – הזדמנות להוביל בשירות.
בחודש מאי האחרון, עברה הצעת חוק בכנסת לפיה בעוד מס’ חודשים יידרשו חברות וארגונים לתת מענה טלפוני ללקוחות תוך 6 דקות.
אילו הזדמנויות החוק מייצר לארגונים השונים?
החוק מייצר סטנדרט שירות למענה טלפוני, סטנדרט שאינו גבוה מידי ובהחלט בר השגה. יש לנו שנה להיערך (9 חודשים + 3 חודשי ארכה), איך אנחנו עומדים בדרישות ומספקים ללקוח שלנו שירות מעולה?
רוב הארגונים יידרשו לבצע התאמות ושינויים במוקדי השירות ובתהליכי השירות שלהם:
כתובתנו:
רח’ עתיר ידע 1, ת.ד 4
כפר סבא
טל’: 972-9-7444224+
פקס: 972-9-7444242+
כתובתנו:
רח’ עתיר ידע 1, ת.ד 4
כפר סבא
טל’: 972-9-7444224+
פקס: 972-9-7444242+
צרו איתנו קשר