כתוב כאן את הפוסט שלך..
סיפורי לקוח
חברת היעוץ ארגו ליוותה וביצעה מספר פרויקטים במהלך השנים 2006-2008 בחברת ענבל, החברה הממשלתית לביטוחי הממשלה. אני שמח לציין הפרויקטים בוצעו לשביעות רצוננו המלאה, תוך הקפדה על מתן שירות מקצועי ותוך הבנת צרכי הארגון בפרט ושוק הביטוח בכלל, הקפדה על לו”ז, שיתוף גורמים מקצועיים בחברה במהלך הפרויקט, מתן תוצרים והמלצות לשיפור שיושמו על ידנו והביאו לשינויים הדרושים.
בתחילת שנת 2005 הקמנו את מערכת ניהול ידע במרכז ההזמנות הרשתי של שרתון ישראל. הקמת המערכת לוותה ע”י עידו נמיר וארכה כ-4 חודשים, במהלכם הוגדרה אסטרטגית ניהול ידע ועולמות התוכן ל- 3 המוקדים השונים במרכז ההזמנות. כמו כן הוגדרו תהליכי זרימת הידע מול אנשי קשר בארגון ורתימתם לתהליך, איסוף הידע הקיים במקורות שונים בארגון, והבניית הידע בצורה אופטימאלית למשתמשים במערכת.
הקמה והטמעה של מערכת ניהול ידע במוקד השירות של פסגות קופות גמל, להשגת היעדים הבאים: • הגדלת עצמאותו ויכולותיו של הנציג • מתן מענה מקצועי ברמה אחידה ומוגדרת לפונים • הקטנת מספר השיחות החוזרות למוקד • קיצור זמן שיחה במוקד השירות
קרא עוד..
כתובתנו:
רח’ עתיר ידע 1, ת.ד 4
כפר סבא
טל’: 972-9-7444224+
פקס: 972-9-7444242+
כתובתנו:
רח’ עתיר ידע 1, ת.ד 4
כפר סבא
טל’: 972-9-7444224+
פקס: 972-9-7444242+
צרו איתנו קשר
צרו איתנו קשר