אפקטיביות בניהול פרויקטים עסקיים

ארגונים רבים נדרשים להוביל ולבצע פרויקטים עסקיים חוצי ארגון לאור צרכים שונים של הארגון, לדוגמא: הקמת מוצר חדש בחברה, יישום אסטרטגיה או החלפה/ שדרוג של מערכות תפעוליות. ניהול פרויקטים אלו, נדרש שיבוצע מתוך מדיניות סדורה של ניהול הפרויקטים, אשר מגדירה את שלבי הייזום של הפרויקט, אישורו, תכנונו וביצועו. יחד עם שלבים אלו, יש להגדיר את בעלי התפקידים, האחריות והסמכות לאורך חיי הפרויקט.
אנו מאמינים שהגדרת המדיניות ויישומה יביאו להשגת יעדי הפרויקט בהצלחה.

כיצד זה מבוצע בפועל?
בשלב הראשון, ננתח את אתגרי הארגון בעת ביצוע פרויקטים רוחביים, מתוך אתגרי הארגון נגדיר את הקוים המנחים למדיניות ניהול פרויקטים בחברה. נבצע שלב זה בשיתוף כלל יחידות הארגון. נגדיר מהו פרויקט, סוגי פרויקטים בארגון, מי הוא מנהל הפרויקט, מהי שיטת העבודה והשלבים הקריטיים לאישור וניהול פרויקט ונגדיר את כלל העיסוקים של חברי צוות הפרויקט.
בשלב השני, בהתאם למדיניות שתוסכם, יוגדרו הכלים והמסמכים התומכים בשלבי ניהול הפרויקט השונים לצורך יישום המדיניות.
בשלב האחרון, נקיים סדנאות לעובדים אשר מיועדות למנהלי פרויקטים עסקיים, בהן ישלבו שני נושאים עיקריים: סדנא להקניית Skill Power (מיומנויות רכות) למנהל הפרויקט- הקניית כלים לעובדים להתמודדויות עם האתגרים הבין-אישיים בניהול פרויקטים וגיבוש תפיסת התפקיד של “מנהל פרויקט וסדנא של יסודות לניהול פרויקטים, סדנא מותאמת ספציפית לצרכים הארגוניים כפי שיעלו מהשלבים הקודמים ואשר תותאם למדיניות שתקבע. הסדנא תשלב מפגשים תאורטיים לצד עבודה מעשית על פרויקטים אמיתיים בארגון.

כיצד ERGO CONSULTING GROUP תסייע לך?

גלילה לראש העמוד