שיפור אפקטיביות מערך השירות והרפואה בבית –
חברה לשיווק והפצת תרופות וטכנולוגיות חדשניות

פרופיל לקוח
חברה המשווקת, מפיצה ומנגישה תרופות וטכנולוגיות חדשניות.

מטרת הפרויקט
שיפור אפקטיביות מערך השירות והרפואה בבית (טלפוני, דיגיטלי, אחיות עד הבית).
החברה מעוניינת לשפר את השירות ללקוחות, לייעל את תהליכי העבודה ולהרחיב את הפעילות העסקית. 

מתודולוגיה
מיפוי מצב קיים והצפת הזדמנויות לשיפור במספר היבטים: שיטת הפעלה, קונסולידציה של מערכים, דיגיטציה של תהליכי עבודה, שיפור ממשקים, דיגיטציה של מסמכים, מודל חלוקת מטופלים לפי פריסה גיאוגרפית, שיפור ניהול ובקרה, שיפור מערכות מידע תומכות ועוד.

תועלות עיקריות צפויות

  • חסכון של כ- 35% במשאבים מושקעים
  • עליה של כ- 20% בתפוקות
  • עליה של כ- 30% ברווח הגולמי
  • ניתוב של כ- 15% מעבודת אחיות מקצועיות לאחריות נציגי השירות, ללא תוספת משאבים במערך השירות 
  • שיפור גמישות תפעולית תוך שימוש בכלי שיבוץ דינמי מבוסס פרמטרים וחוקים עסקיים
  • שיפור השירות ללקוחות
  • צמצום טעויות וסיכונים
  • שיפור ניהול ובקרה
 

סיפורי לקוח נוספים

הגדרת מדיניות של ניהול ובקרה של פרויקטים עסקיים בחברת ישראכרט

מיפוי צרכים והגדרת מדיניות מאקרו. משלב הייזום-האישור-התכנון המפורט והביצוע הגדרת תשתית ארגונית לניהול פרויקטים חוצי ארגון – הגדרת עיסוק מנהל הפרויקט ותחומי אחריות, הגדרת עיסוקים תומכים בארגון, הגדרה ובניה של קיט המסמכים לניהול הפרויקט באופן פרקטי וישים אשר תואם את יכולות הארגון.

קרא עוד »

פרוייקט התחדשות עירונית שהביא להכפלת יכולת החברה לטיפול בהזדמנויות ולקידום מואץ של שלבי התכנון

הפרוייקט החל בעקבות התרחבות החברה ושאיפה להובלתה בתחום “התחדשות עירונית” ועם זאת חוסר יכולת החברה למימוש הזדמנויות. לאחר ניתוח עסקי, הנדסי וארגוני – הוכפלה היכולת לטיפול בהזדמנויות על ידי הגדלת פרודוקטיביות העובדים, קודמו שלבי התכנון של הפרויקטים, וקודם מבנה ארגוני חדש הפועל בצורה יעילה יותר להשגת מטרות החברה.

קרא עוד »

פרוייקט להקמת תשתית ארגונית למיזוג תחומי הייזום והביצוע, מיצוב החברה כיזמית ומבצעת תוך הגדלת הרווחיות הכוללת

הפרוייקט החל מתוך רצון למצב את החברה כיזמית ומבצעת. היעדים של כל פעילות בנפרד, לא הביאו להשגת תוצאה אופטימלית ברמת החברה ומציאת דרכים להגדלת הרווחיות הכוללת. לאחר ניתוח עסקי, הנדסי וארגוני – ירדו עליות וגדלה רחווחיות החברה, צוצמה בירוקרטיה ניהולית ותפעולית והתייעלו תהליכי עבודה וממשקים בין התחומים תוך שיפור השירות וחויית הלקוח.

קרא עוד »

אבחון ארגוני ותקינת כ”א למחלקת הגביה בחברת ‘שלמה ביטוח’

החברה ביקשה לבחון את תהליכי העבודה ושיטת ההפעלה של כלל החברה לרבות מחלקת הגביה, לגבש המלצות סביב המבנה הארגוני של המחלקה, חלוקת העבודה ואופן העבודה מול הסוכנים, ייעול שיטות העבודה והגדלת עומק הגביה. בין תוצרי ותועלות הפרוייקט, זוהו תהליכים פוטנציאליים לשילוב דיגיטציה ואוטומציה לצורך שיפור וייעול העבודה, הוסדרו קווי שירות ותפעול ברורים בעולם הגבייה וקונסולידציה של מערכי השירות, בוצעה שליטה ובקרה טובים ויעילים יותר על פעילות הגביה ועוד.

קרא עוד »

פרוייקט התייעלות בחטיבת הכספים של יבואנית רכב מובילה

בעקבות צמיחה משמעותית בהיקפי המכירות, פעילות החברה העוסקת ביבוא ושיווק רכבים הורחבה. כדי לעמוד בהיקפי הפעילות, החברה בחרה לקיים מספר תהליכי התייעלות תפעולית בתהליכים שונים בחברה. בוצע מיקוד במחלקות חטיבת הכספים, אבחון תהליכי ליבה וזיהוי הזדמנויות לשיפור תוך הגדרת יעדי הפרויקט ויעדי המחלקות וכן גיבוש המלצות וליווי יישומן בפועל. תוצאות הפרוייקט הביאו לקיצור זמנים בתהליכי מחלקות הכספים, צמצום טעויות אנוש, שיפור חוויית לקוח ועוד.

קרא עוד »

הגדרת מודל הפעלה עסקי ותפעולי לפעילות ייחודית בחברה פיננסית מובילה

מדובר על פעילות ייחודית וחדשה עבור לקוחות חברה פיננסית מובילה, המאפשרת חשיפת בתי עסק לקהלי יעד רלוונטיים ומעניקה ללקוחות החברה הטבות ומבצעים ייחודיים. מאחר ופעילות זו איננה מבוססת על יכולות הליבה של החברה, ישנם אתגרים במימוש, ביצוע והשגת תוצאות אופטימליות. לכן בצענו תהליך ייעוצי אסטרטגי, תפעולי וארגוני, מקיף וממושך. תוצאותיו הביאו לדיוק המוצר והתאמתו לקהלי היעד, שיפור השירות וחווית הלקוח, שיפור וייעול התהליכים וניהולם וצמצום משאבים מושקעים – כ”א וטכנולוגיה.

קרא עוד »
בנק ירושלים – שיפור אפקטיביות תהליך אישור ומתן משכנתא

הבנק פועל בשוק תחרותי מאוד ומעוניין לשפר את אפקטיביות תהליך אישור ומתן ההלוואה, העלאת המכירות ושיפור השירות ללקוח. המטרה: שיפור ודיגיטציה של תהליך מתן משכנתאות – משלב הליד ועד להכנת תיק מושלם לחתימה ומתן ההלוואה ללקוח.

קרא עוד »
פרויקט בנצ’מרק עבור בנק הפועלים

המטרה: ביצוע בנצ’מרק השוואתי לחברות שירותים פיננסיים בארץ. יחד עם זאת, על מנת לשאוב ידע מקצועי ותפיסות חדשות, נבחנו גם ארגונים מסקטורים נוספים. בנוסף בוצע מחקר ספרותי מעמיק בנושאים ומדדים אשר הוגדרו ביחד עם הלקוח, על מנת לזהות מגמות בתחום השירותים הפיננסיים בשוק המקומי והעולמי בכל אחד מתחומי הפעילות שהוגדרו.

קרא עוד »
ליווי חברת אשראי מובילה ביישום אסטרטגיה להובלת החברה לצמיחה, מצוינות תפעולית וארגונית

בעקבות שינויים מהותיים בשוק הפיננסי, אחת מחברות האשראי בישראל, נאלצה להתוות דרך אסטרטגית חדשה שתאפשר המשך צמיחה והובלת שוק. יישום האסטרטגיה הצריך תהליך רחב לצורך התייעלות תפעולית וארגונית.
הפרוייקט שארגו בצעה בחברה, הביא לבניית תפיסה חדשה למודל ההפעלה של החברה שכללה שינויים במבנה הארגוני, צמצום משאבים, הגדרות עיסוקים וייעול ומיכון תהליכי עבודה.

קרא עוד »
אתר “כל הבריאות”

באוקטובר 2014 השיק האגף לפיקוח על קופות החולים במשרד הבריאות, את אתר “כל הבריאות​” – מערכת ממוחשבת לבדיקת זכויות והשוואת ביטוחי הבריאות של קופות החולים. את אתר “כל הבריאות” יזמו והקימו האגף לפיקוח על קופות החולים ושירותי בריאות נוספים, בשיתוף פעולה עם חברת ארגו יעוץ (ERGO Consulting Group) וחברת אורקל.

קרא עוד »
שיפור תהליכי עבודה במחלקת ניירות ערך בבנק בישראל

תהליכי העבודה במחלקת ניירות ערך, באחד מהבנקים בישראל מתבצעים ברובם באופן ידני. הדבר יוצר ריבוי זמנים בתהליכים תפעוליים, ריבוי ניירת, סיכויים לטעויות אנוש ואיכות השירות ללקוח הקצה נפגעת. לאחר ראיונות עובדים, מיפוי תהליכים, זיהוי אתגרים מול לקוחות הקצה וממשקים פנימיים, גיבוש המלצות מותאמות ותיעדופן – שופרו תהליכים, צומצמו סיכויי טעויות אנוש, בוצע מיקוד במשימות הליבה ושופר השירות ללקוחות הקצה.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד