Photo by rawpixel.com on Unsplash (5)
שירות במרפאות אמבולטוריות

פרופיל לקוח:
מרפאות אמבולטוריות

האתגר:
לנהל את התורים לשביעות רצון הלקוח ברמות שירות אליהן הלקוח מורגל. זמן המתנה רב מדי יגרור לתוך השירות עצמו כעסים ומתח שיפגעו בחוויית השירות, אפילו אם השירות מצויין.

מטרות הפרויקט:
אסטרטגיית שירות ממוקד לקוח מתחילה ב-Benchmark של המתחרים והצבת יעדים ומדדים רלוונטיים (BSC), על מנת לבדל את השירות ובכדי לעמוד בחוויית השירות הרצויה ולשפר את האפקטיביות התפעולית.
במקום לחכות בתור פרונטלי או טלפוני, רצוי שתהיה ללקוח אופציה רב ערוצית, אינטרנטית, לקביעת תור במועד שנוח לו ובקדימות הרצוייה. לשם כך עלינו לנהל את התורים כך שזמן ההמתנה יהיה סביר בעיני הלקוח.

מתודולוגיה:
מדדי ההצלחה העיקריים (KPI) לניהול השירות הנם זמן המתנה, משך השהיה במרפאה ואיכות השירות בתחנות השונות. קיצור זמני
המתנה והשהיה במרפאה יביאו לשביעות רצון לקוח גבוהה ולשיפור היעילות התפעולית. כלומר, מעבר ללקוח מרוצה, נשפר תהליכים וזמני המתנה, נשמר לקוחות ונקבל המלצות לאחרים על השירות בארגון.
ההמתנה והשהיה במרפאה יביאו לשביעות רצון לקוח גבוהה ולשיפור היעילות התפעולית. כלומר, מעבר ללקוח מרוצה, נשפר תהליכים וזמני המתנה, נשמר לקוחות ונקבל המלצות לאחרים על השירות בארגון.

המיכון שמאפשר קביעת תורים וקיוסק ממוחשב תורם להעלאת הפריון על ידי חסכון בשעות אדם. שעות אלה מופנות למתן אינפורמציה והסברים ללקוחות, ובכך עולה פלאים חוויית הלקוח CX.

תוצאות:

  •  ארגו ייעוץ פיתחה ויישמה את אסטרטגיית השירות במרפאות בבתי החולים של אחד מארגוני הבריאות הגדולים בישראל. זמני ההמתנה לקביעת תורים שארכו מעל לחודש – התכנסו ל-SLA ברמה טובה.
  • פותחה מערכת אינטרנטית עם אפליקציה לקביעת תורים ו”צ’ק אין מהיר”.
  • באמצעות יישומי ניהול ידע הוכנו חמרי הסברה והוגדר מיקום התחנות בתהליכים השונים. האפליקציה וה”קיוסק” מאפשרים משובים לבקרה על איכות השירות.

משך השהיה של הלקוחות במרפאה קוצר ב- 20% – 40%. כל הגורמים המעורבים בפרויקט הביעו שביעות רצון – הלקוחות, הפרסונל וההנהלה.
הפרויקט הוכיח ROI מיידי. ההתייעלות בשעות אדם הופנתה לשיפור השירות ולמיכון.

סיפורי לקוח נוספים

הגדרת מדיניות של ניהול ובקרה של פרויקטים עסקיים בחברת ישראכרט

מיפוי צרכים והגדרת מדיניות מאקרו. משלב הייזום-האישור-התכנון המפורט והביצוע הגדרת תשתית ארגונית לניהול פרויקטים חוצי ארגון – הגדרת עיסוק מנהל הפרויקט ותחומי אחריות, הגדרת עיסוקים תומכים בארגון, הגדרה ובניה של קיט המסמכים לניהול הפרויקט באופן פרקטי וישים אשר תואם את יכולות הארגון.

קרא עוד »

פרוייקט התחדשות עירונית שהביא להכפלת יכולת החברה לטיפול בהזדמנויות ולקידום מואץ של שלבי התכנון

הפרוייקט החל בעקבות התרחבות החברה ושאיפה להובלתה בתחום “התחדשות עירונית” ועם זאת חוסר יכולת החברה למימוש הזדמנויות. לאחר ניתוח עסקי, הנדסי וארגוני – הוכפלה היכולת לטיפול בהזדמנויות על ידי הגדלת פרודוקטיביות העובדים, קודמו שלבי התכנון של הפרויקטים, וקודם מבנה ארגוני חדש הפועל בצורה יעילה יותר להשגת מטרות החברה.

קרא עוד »

פרוייקט להקמת תשתית ארגונית למיזוג תחומי הייזום והביצוע, מיצוב החברה כיזמית ומבצעת תוך הגדלת הרווחיות הכוללת

הפרוייקט החל מתוך רצון למצב את החברה כיזמית ומבצעת. היעדים של כל פעילות בנפרד, לא הביאו להשגת תוצאה אופטימלית ברמת החברה ומציאת דרכים להגדלת הרווחיות הכוללת. לאחר ניתוח עסקי, הנדסי וארגוני – ירדו עליות וגדלה רחווחיות החברה, צוצמה בירוקרטיה ניהולית ותפעולית והתייעלו תהליכי עבודה וממשקים בין התחומים תוך שיפור השירות וחויית הלקוח.

קרא עוד »

אבחון ארגוני ותקינת כ”א למחלקת הגביה בחברת ‘שלמה ביטוח’

החברה ביקשה לבחון את תהליכי העבודה ושיטת ההפעלה של כלל החברה לרבות מחלקת הגביה, לגבש המלצות סביב המבנה הארגוני של המחלקה, חלוקת העבודה ואופן העבודה מול הסוכנים, ייעול שיטות העבודה והגדלת עומק הגביה. בין תוצרי ותועלות הפרוייקט, זוהו תהליכים פוטנציאליים לשילוב דיגיטציה ואוטומציה לצורך שיפור וייעול העבודה, הוסדרו קווי שירות ותפעול ברורים בעולם הגבייה וקונסולידציה של מערכי השירות, בוצעה שליטה ובקרה טובים ויעילים יותר על פעילות הגביה ועוד.

קרא עוד »

פרוייקט התייעלות בחטיבת הכספים של יבואנית רכב מובילה

בעקבות צמיחה משמעותית בהיקפי המכירות, פעילות החברה העוסקת ביבוא ושיווק רכבים הורחבה. כדי לעמוד בהיקפי הפעילות, החברה בחרה לקיים מספר תהליכי התייעלות תפעולית בתהליכים שונים בחברה. בוצע מיקוד במחלקות חטיבת הכספים, אבחון תהליכי ליבה וזיהוי הזדמנויות לשיפור תוך הגדרת יעדי הפרויקט ויעדי המחלקות וכן גיבוש המלצות וליווי יישומן בפועל. תוצאות הפרוייקט הביאו לקיצור זמנים בתהליכי מחלקות הכספים, צמצום טעויות אנוש, שיפור חוויית לקוח ועוד.

קרא עוד »

הגדרת מודל הפעלה עסקי ותפעולי לפעילות ייחודית בחברה פיננסית מובילה

מדובר על פעילות ייחודית וחדשה עבור לקוחות חברה פיננסית מובילה, המאפשרת חשיפת בתי עסק לקהלי יעד רלוונטיים ומעניקה ללקוחות החברה הטבות ומבצעים ייחודיים. מאחר ופעילות זו איננה מבוססת על יכולות הליבה של החברה, ישנם אתגרים במימוש, ביצוע והשגת תוצאות אופטימליות. לכן בצענו תהליך ייעוצי אסטרטגי, תפעולי וארגוני, מקיף וממושך. תוצאותיו הביאו לדיוק המוצר והתאמתו לקהלי היעד, שיפור השירות וחווית הלקוח, שיפור וייעול התהליכים וניהולם וצמצום משאבים מושקעים – כ”א וטכנולוגיה.

קרא עוד »
אבחון ועדכון מודל הפעלה ליחידת גביה משפטית בבנק

הנהלת החטיבה המסחרית באחד מהבנקים בארץ, ביקשה לבחון את מודל יחידת הגביה המשפטית הנמצאת בחטיבה, בה נדרשים העובדים לתפעל אדמיניסטרציה רבה מול החייבים ומול יחידות הבנק השונות במקביל לטיפול בגביית חובות. לכן, עלה הצורך לבחון את מודל ההפעלה של היחידה ולגבש המלצות סביב בחינת המבנה הארגוני תוך בחינת ביצוע הפרדה בין פעילות תפעול ובקרה לבין פעילות הגביה, בניית תהליכי עבודה סדורים ויעילים, זיהוי מהלכי Quick Wins בתחום של חובות קטנים, יצירת דיפרנציאציה בין משרדי העו”ד השונים ובניית סט מדדים שיביאו למיקסום הגביה. תוצאות הפרוייקט הביאו לשיפור דרמטי במספר היבטים. הקליקו.

קרא עוד »
בנק לאומי – פתרונות ניהול ידע

בחודשים האחרונים מלווה חברת ארגו את בנק לאומי הן כיועצים והן ביישום פתרונות ניהול ידע בסביבת שרפוינט.
הפרויקט כולל בין השאר הסבות מקומיוג׳ן לשרפוינט תוך מתן מענה להיבטים טכנולוגיים ומתודולוגיים.
לתחושתנו ארגו הנו שותף משמעותי לדרך, לאתגרים ולפתרונות.

קרא עוד »
נסטלה – תמיכה ארגונומית במפעלים השונים

סקר ארגונומי בעמדות העבודה במפעלים השונים של נסטלה. הסקר התמקד בעמדות העבודה ובפעילויות העובדים. וכלל תהליכי עבודה השונים הכרוכים בהרמה נשיאה, ופריקה (Manual Handling), תנוחות ישיבה, טווחי הגעה, זויות ראיה ותאורה. מסמך זה כולל את הצעתנו לביצוע סקר ארגונומי, המלצות ראשוניות לפתרון ארגונומי בעמדות העבודה תוך התייחסות לשיטות העבודה השונות ולצרכים של כל עובד.

קרא עוד »
שיפור ביצועים והתייעלות כספים בבנק מוביל

לצורך התמודדות בשוק התחרותי ועמידה ביעדים העסקיים, הבנק הגדיר אסטרטגיה רב שנתית, הכוללת הובלת מהלכי התייעלות במטה ובסניפים, תוך ייעול מצבת כח האדם. ארגו התבקשה לבחון את הפעילויות בחטיבת הכספים תוך זיהוי הזדמנויות להתייעלות ושיפור של הביצועים הקיימים.

קרא עוד »
חברת חשמל – אסטרטגיית שירות רב ערוצי, דיגיטציה

האתגר: גיבוש מדיניות שירות ותכנית עבודה ליישום המדיניות. הרקע לפרויקט, התמודדות עם חוסר שביעות רצון לקוחות מתיפקוד השרות בעת הפסקות חשמל (סערות) ובכלל. זמינות השרות הטלפוני בחח”י גבוהה. אף על פי כן, בשביל שיפור השרות וחוויית הלקוח, זמינות לא מספיקה. נדרשות טכנולוגיות ותהליכים חדשניים, פורצי דרך.

קרא עוד »
חיסכון בעלויות ושיפור ביצועי הרכש בחברת ביטוח

מטרות: פעילות הרכש בחברה נעשתה בצורה מבוזרת על ידי כל יחידה בנפרד, אי לכך עלה הצורך בביצוע שינוי משמעותי בתחום הרכש, הכולל יצירת סטנדרטיזציה ואיחוד הפעילויות לכדי מערך מרכזי אחד במטרה לייצר תהליך רכש יעיל וחסכוני אשר ייתן ערך מוסף לכלל יחידות הארגון.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד