ניהול זמן ומשימות בעידן הדיגיטלי

בחיי היומיום, אנו נדרשים להתמודד עם כמויות גדולות של משימות ומטלות, אך משאב הזמן העומד לרשותנו אינו משתנה ועובדים ומנהלים נדרשים לנהל את הזמן ואת עצמם ביעילות ובאפקטיביות על מנת להצליח לייצר את התפוקות באיכות ובזמן.
עומס בלתי נגמר זה יוצר לחץ, פוגע בתפוקה, ביצירתיות ובאפקטיביות שלנו ולרוב אף משפיע על החיים הפרטיים.

כיצד נוכל לנהל את הזמן כך שיספיק לכל המטלות?
האם קיימת שיטה בה נוכל לעבוד על הכל במקביל בלי להתבלבל, בלי לשכוח ובלי לפגוע בעצמנו?

כיום בעידן הדיגיטלי, המשלב עבודה מרחוק, קיימים כלים המאפשרים לנו לתעדף לבקר ולבצע את המשימות בצורה יעילה ואפקטיבית.

השינוי מתחיל ב’סדנת ניהול זמן ומשימות בעידן הדיגיטלי’, אשר נועדה לפתוח חלון לעולם זה ולהכיר שיטת ניהול זמן ומשימות, המאפשרת לנו להתמודד עם מספר גדול מאד של משימות במקביל, תוך הימנעות מלחץ ופגיעה בפרודוקטיביות, תיעדוף נכון, סגירת טיפול  ואיזון בין העבודה לחיים הפרטיים.

הסדנא מתמקדת בשיטת ניהול משימות והגברת פרודוקטיביות, שנקראת: (GTD  (getting things done

במהלך הסדנא, יודגמו אפליקציות וכלים שונים לניהול משימות וזמן.
הסדנא מתאימה לכל ארגון השואף להקנות לעובדים ולמנהלים כלים פרקטיים ומתודולוגיה מוכחת להצלחה בתפקיד שלהם ולניהול המשאב היקר ביותר
העומד לרשותנו כיום – הזמן.

אירגונים שהתנסו בשיטה מדווחים על:

 

 

 

אנו ב – ERGO, נשמח להעניק לכם ליווי אישי להטמעה נכונה של השיטה באופן פרטני (למנהלים ולעובדים), להמליץ לכם על כלים להגברת שיתוף הפעולה של צוותים בארגון ואף ללוות אתכם בבחירת הכלי הדיגיטלי המתאים והטמעתו בארגון.

ליצירת קשר ולהזמנת הסדנא, הקליקו כאן.

מתוך אתר ERGO:

גלילה לראש העמוד