תכנון והתייעלות המרחב המשרדי – Desk sharing

הטיפים שיובילו אתכם לשיפור פריון והתייעלות

 

  1. וודאו שחלוקת העמדות בין העובדים היא יעילה, מסודרת ונכונה להתנהלות הארגון.

  2. חלקו את מקומות הישיבה לאשכולות, כשבכל אשכול יוכלו הקולגות לשבת בצמוד לחברי הצוות שלהם.

  3. ציידו את העובדים בלוקרים שיופצו ברחבי המשרד לשמירת חפציהם האישיים.

  4. וודאו שקיימת הכוונה ברורה ושילוט יעיל לכל אזורי המשרד (פינת קפה, לוקרים, מדפסות, מרחבי שיתוף פעולה ומיקום שולחנות כל העובדים).

  5. ציידו כל עמדת עבודה בציוד בסיסי (מסך, מקלדת, עכבר, מגבוני חיטוי…).

  6. על ההנהלה וכל מחלקות הארגון, לשתף פעולה ולהיות בסנכרון ובהתחייבות מלאה לתהליך שיתוף עמדות העבודה (כולל IT, HR).

  7. התחילו בפיילוט באשכול אחד, שיהיה מחויב לתהליך. הסיקו מסקנות ולימדו לגבי אופן ההתנהלות העתידי.

  8. הכינו את העובדים מבעוד מועד לתהליך השינוי. התמקדו בחוויה החדשה והיתרונות שבה.

  9. קבלו משוב מהעובדים לגבי השינוי והשתמשו ביעילות במידע. כך, תמצאו את האיזון הנכון ואת סביבת העבודה המצוינת והמתאימה ביותר לארגון.


       * כדאי לכם לקרוא: תכנון והתייעלות שטחי המשרד (DESK SHARING)

 

גלילה לראש העמוד