תכנון והתייעלות שטחי המשרד (Desk Sharing)

“תכנון הוא הבאת העתיד להווה כדי שנוכל לעשות משהו, עכשיו!” (אלן לקיין)
אם נתכנן נכון כבר עכשיו, נוכל להביא לחסכון של כ- 25% בשטחי המשרד!

 

סקר בינלאומי קובע כי עובדים משתמשים בעמדת העבודה שלהם כ- 50% מהזמן.
בכל זמן נתון, מגיעים למקום העבודה לא יותר מ- 80% מהעובדים.

עבודתנו ב- ERGO, מתבססת על תכנון המשרדים הקיים, ניתוח תפוסת המשרדים, הכנת הארגון ל- Desk sharing ו- Neighborhood sharing ויצירת איזורי עבודה שקטים תוך שמירה על הצרכים הפונקציונאליים, תהליכי העבודה, הממשקים בין הגורמים השונים והתרבות הארגונית.

התייעלות ארגונית 1 DESK SHARING


המתודולוגיה – End To End:
שלב א –
מיפוי יחידות ארגוניות, עיסוקים, ממשקים וצרכיהם בהיבטים התפעוליים (ראיונות, סקרים, קבוצות מיקוד)
שלב ב – מיפוי וניתוח תמהיל העבודה מהמשרד ומהבית. פיתוח מנגנון עבודה, בהתאם לתמהיל היחידות הארגוניות, תוך שילוב אחוז העבודה מהבית והעבודה ב- Desk sharing ו- Neighborhood sharing
שלב ג – תכנון פונקציונאלי אדריכלי, הכולל מרחבי עבודה ומרחבים ציבוריים, בהתאם לצרכים ולסוג העמדות הרצויות
שלב ד – הטמעה, הדרכה, ליווי ובקרה

התועלות:
1. שיפור והעלאת נצילות שטחי עמדות העבודה
2. חיסכון של כ- 25% בעלויות המבנה ותפעול המבנה
3. שדרוג סטטוס הארגון ל’ארגון בר קיימא’
4. מתן אפשרות לעובדים לאיזון בין הבית לעבודה

ב- ERGO רכשנו ניסיון רב במהלך השנים בעבודה עם ארגוני הייטק מגוונים מכל הגדלים והמגזרים. שילוב ניסיון זה עם עבודתנו בתחום תכנון מרחבי עבודה וייעול ארגוני, מותאם לארגונים החושבים כבר עתה על “היום שאחרי” הקורונה ועל הדרך המיטבית להתאים את הארגון למציאות המשתנה.

לפגישה ללא התחייבות, הקליקו כאן.

התייעלות ארגונית DESK SHARING

מתוך אתר ERGO:

גלילה לראש העמוד