Customer Journey Optimizer –
מודל לשיפור מסעות לקוח
באמצעות AI וטכנולוגיית כריית תהליכים

חברות הייעוץ ERGO ו’יישום אסטרטגיות’, שילבו כוחות בפיתוח מודל לשיפור מסעות הלקוח באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ו-AI של כריית תהליכים (Process Mining), ולמידת מכונה.

הפתרון שלנו מאפשר זיהוי מוקדם של כשלים, כמו גם ניבוי צרכי לקוח המאפשר הסטה לשירות עצמי, ובכך מצמצם באופן משמעותי את העלויות התפעוליות ועלויות השירות.

אנו מטפלים בכל שרשרת המגעים בין הלקוח לבין שירות הלקוחות של החברה – החל משלב הטריגר (כגון שליחת הודעות יזומות של החברה ללקוח) ועד לסיום הטיפול, כולל זיהוי פניות חוזרות, זיהוי צווארי בקבוק, כשלים ובעיות לאורך כל תהליך השירות וזיהוי טריגרים שמעודדים פנייה לשירות והתאמת דרכי טיפול.

קראנו למודל – Customer Journey Optimizer (CJO).
להלן One Pager המרחיב על הנושא.

 

 

 

תכנים רלוונטיים:

 
גלילה לראש העמוד