Voice of the Customer \ Customer Feedback
לארגונך קיימים ממשקים רבים עם יצרני ההכנסות שלו – לקוחות הקצה, סוכנים, ספקים ועוד.
השאלות הנ”ל מוכרות לכל מנהל השואף לשפר את הביצועים העסקיים של ארגונו. רוב המנהלים יענו לשאלות בחיוב, ללא היסוס, כי הם מקבלים את ממצאי שאלון שביעות רצון לקוחות הסטנדרטי אחת לתקופה, וחושבים שהם “מסודרים”.
מעטים יודו בסתר ליבם שהם רחוקים מאוד ממימוש הפוטנציאל העסקי הגדול הטמון במשוב לקוחות.
מידע על תחושותיו, תלונותיו ורצונותיו של הלקוח מייד לאחר קיום המפגש איתו – הינו בעל ערך עצום ליכולתך להשפיע בזמן על השגת היעדים העסקיים שלך!
ארגו מציעה ללקוחותיה פיתרון ייחודי ומתקדם – Event Driven Feedback – המבוסס על שילוב חדשני ואפקטיבי של יכולת ניהולית-עסקית, יכולת מחקר וסיקור וטכנולוגית משוב מתקדמת בעלת ישימות מוכחת.
התוצאה היא משוב לקוחות העונה על הדרישות הבאות:
עדכני, ממוקד ומקושר למדדים העסקיים החשובים
מתקבל בזמן המאפשר תגובתיות אפקטיבית של הארגון
נגיש בקלות למקבלי ההחלטות בזמן ובמקום הנדרש
מתודולוגיה:
אמצעים טכנולוגיים למשוב:
■ Smartphone/Tablet ■ SMS ■ דוא”ל ■ אתר האינטרנט ■ סריקת QR ■ מסכי מגע ■ משוב טלפוני / פרונטליקיי
מתוך אתר ERGO:
מילון מונחים – מוקדי שירות לקוחות
מאמרים מקושרים:
מגמות בעיצוב וגיבוש אסטרטגיית חווית לקוח – סקירת מחקר שוק(רתם ירקוני)
כתובתנו:
רח’ עתיר ידע 1, ת.ד 4
כפר סבא
טל’: 972-9-7444224+
פקס: 972-9-7444242+
כתובתנו:
רח’ עתיר ידע 1, ת.ד 4
כפר סבא
טל’: 972-9-7444224+
פקס: 972-9-7444242+
צרו איתנו קשר